Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eifeltor

28. 11. 2010 22:37
Dobrá sranda

Dobře jsem se pobavil, klasický výlet Čechů do světa. A protože Vídeň docela znám, tak mi to připomenulo mnohá hezká místa. Jinak s tou dálnicí se mi stalo přesně to samý, naštěstí mě taky nechytili.To značení tam zas tak bůhvíjaké není, jak tu někdo tvrdil. Nazpátek jsem radši koupil známku.

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 22:41
Re: Dobrá sranda

Děkuji, jsem rád, že se zde najdou i lidé, kteří nejsou bohorovní suveréni a dokonce se jim stalo to samé... :) Nikdo nejsme dokonalý, ale důležitý je umět si to užít a umět si ze sebe udělat i tu srandu. :)

Děkuji a přeji příjemný večer! ;)

0 0
možnosti

ta, která nejsem

28. 11. 2010 20:03
To mi připomíná, jak jsem se nechala ukecat

a jela do Vídně jako průvodce autobusu českých turistů. Panebože, jak já se styděla!

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 22:37
Re: To mi připomíná, jak jsem se nechala ukecat

A za co jste se styděla? :) Za ně, nebo za Vídeňáky?

0 0
možnosti

Barbarka_CZ

28. 11. 2010 17:13
náhodou

dobrý, i když některé věci asi nepochopím, neb by se mně ani nikomu z mých blízkých 100% nestaly ;-)

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 18:52
Re: náhodou

Děkuji, je dobře, že některé věci by se Vám nestaly... :) Každý jsme jiný druh turisty a máme jiné priority, každopádně držím palce, ať jsou Vaše cesty neméně veselé a se šťastným koncem! ;) :) Ať je na co vzpomínat... ;)

0 0
možnosti

jjencek

28. 11. 2010 15:56
To je blábol,

škoda, že není možné udělit antikarmu.

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 18:50
Re: To je blábol,

Děkuji za názor, můžete se prosím poněkud rozvést? V čem konkrétně je to blábol?

0 0
možnosti

deviv

28. 11. 2010 15:54
Od zmínky o seznámení

se s poníkem moje tělo začaly nekonrtolovatelně opouštět slzy zároveň z s dusícím smíchem a já se rozhodla pro to nejhorší co jsem mohla a to předčítat tento článek nahlas zbytku mojí smečky, což jsem neměla dělat, protože pak jsem spoustu vět v marné snaze četla několikrát, protože se to ne a ne povést díky tomu dušení smíchem. každopádně, přestože jsem ve Vídni nikdy nebyla, naprosto přesně popisujete většinu našich výletů, obzvláště to postupné skomírání končetin bylo velmi trefné, včetně reakce manželky i Vaší. Já si vzala jedno ponaučení - do Vídně a s foťákem jedině v létě. Karma!!!!;-D;-DR^

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 18:49
Re: Od zmínky o seznámení

Děkuji za příjemnou reakci a bylo mi ctí, vyloudit Vám slzu smíchu na tváři... ;) :)

0 0
možnosti

Jára C

28. 11. 2010 15:32
Nikdo by autora tak neznemožnil, jako to udělal on sám....

Neuvěřitelná slátanina. Tak to dopadne, když si snobáli z práglu vyrazí do světa. Rakouské silnice jsou perfektně značeny a od Mikulova je několik možností, koupit třeba sedmidenní rakouskou dálniční známku. Žádné neplacené úseky dálnic v Rakousku neexistují. Dokonce i ve Vídni na městské dálnicí musí být známka a všude je to zřetelně a nepřehlédnutelně uvedeno. Na parkoviště k Schönbrunnu musí trefit i naprostý amatér, opět stačí jen sledovat dopravní značení. Autor může být rád, že ho nedopadli bez známky, na pokutu by asi neměl a klidně by mohl přijít o auto. O to by se postarala firma Asfinag, ne rakouská policie, i když ti také mají pravomoc. To ostatní je buď vymyšlené úplně, nebo se autor pohyboval v pochybných lokálech a místech, které existují i ve Vídni. Ovšem s jízdou po Praze a pražskými zlodějíčky se Vídeň opravdu srovnat nedá. Praha je proti Vídni (jak to jen říct slušně)... zadní část Evropy... 

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik