Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jjencek

28. 11. 2010 15:56
To je blábol,

škoda, že není možné udělit antikarmu.

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

28. 11. 2010 18:50
Re: To je blábol,

Děkuji za názor, můžete se prosím poněkud rozvést? V čem konkrétně je to blábol?

0 0
možnosti

jjencek

29. 11. 2010 8:26
Re: To je blábol,

Jednak jsem býval pět let ve Vídni služebně "pečenej vařenej" a mám z ní velmi příjemný dojem, ale hlavně váš způsob rádoby vtipného a zdlouhavého psaní mi nebere. Není to zkrátka můj šálek čaje. I když chápu, že se někdo může potrhat smíchy.

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

29. 11. 2010 8:41
Re: To je blábol,

Děkuji za vyjádření. :) Já mám z Vídně také velmi příjemný dojem, jeden číšník přece Vídeň nedělá... Má frustrace pramení z pocitu, že my češi jsme pořád takový jakože malí a Vídeň pro mě od mala byla symbolem "jak se to má dělat", "výkladní skříní kapitalismu". A najednou vidím, že jsme jako češi ušli dlouhou cestu, že už z Vídně nejsem tak provplánově nadšenej, že vnímám i kvalitu obsluhy a to, jak se ke mně různí obsluhující chovají... Už Vídni prostě nestačí to, že je v zahraničí.

Nicméně každopádně je to krásné město, plné velkorysých lidí s nadhledem, alespoň soudě dle chování řidičů, kteří ochotně pouštěli, pokud jsem byl ve špatném pruhu například... Tohle se v centru Prahy bohužel ještě nestane, tady musíte vyblokovat dopravu a počkat na cca sedmého v řadě co se ustrne a pustí Vás před sebe, nebo holt jet tím blbým pruhem někam do Aleluja. :) Každopádně Vídeň dobrá, o tom není sporu. ;)

Se svým psaním moc nenadělám, ale ještě jednou děkuji za Váš delší komentář. :)

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

29. 11. 2010 8:54
Re: To je blábol,

To je zajímavé, nás v Praze všude pouštěli, viz zde http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/129215/Jak-jsem-si-po-30-letech-v-Kanade-udelala-ridicak.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik