Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Y.N

22. 4. 2012 15:34
Bóže to je blbost co jste napsal

8-o do práce se už dávno nechodí aby vás bavila, ale uživila....Mám 2 děti, jedno jezdí do práce do Mošnova a má to 17 km a je rádo i za 12000 čistého, druhé jezdí do Ostravy od bydliště vzdálené 25 km za ty samé peníze a já se štráchám po tom českém tankodromu 41 km, naštěstí mám prům.plat a jsme všichni rádi, že vůbec nějakou práci máme, vy jeden chytrolíne!!Se odstěhujte někde jinden patrně hnipete v Praze a pak mudrujte!Za komoušů bylo opravdu lépe a to jsem nevěřila, že si to budu někdy myslet čéče. A rozhodně nejsme nikdo se základním vzděláním, jediný vyučený je manžel a má práci 6km od bydliště a taky relativně dobře placenou, jenže na takovou musíte mít strojní učiliště a praxi.

11 0
možnosti

wopi

22. 4. 2012 16:25
Re: Bóže to je blbost co jste napsal

za komoušů bylo lépe pro nemakačenka bez jakýchkoliv zájmů a kulturních potřeb - prostě pro lůzu

2 0
možnosti

Punikator

22. 4. 2012 23:03
Re: Bóže to je blbost co jste napsal

Takže abych to správně pochopil, to, že je teď hůře než za komunistů je u Vás dáno tím, že musíte dojíždět delší vzdálenost do práce?

Nebylo by tím pádem konstruktivnější pro Vaše děti, aby se přestěhovaly tam, kde pracují? Pokud budou mít přítele / přítelkyni nebo spolubydlící(ho), tak za 2x12000,- Kč se dá na Ostravsku existovat celkem obstojně. Ano, nebudou mít auto do roka a dovolená u moře asi také nebude každý rok. Ale na druhou stranu, třeba můžou prodat auto, ušetří na poplatcích, daních, palivu a údržbě vozu.

Nemyslete si, já jsem také rád, že vůbec nějakou práci mám... ;) Ale patrně na rozdíl od Vás, jsem OSVČ a práci si sháním sám, co neudělám, to nemám a ano, přestěhoval jsem se do města které je dražší tak, abych nebyl závislý na autě a měl minimální "mandatorní výdaje". Takže finančně jsem "nula od nuly", ale nedojíždím. Naopak mám známé, kteří dojíždějí denně 50 km do Prahy a 50 km z Prahy, tedy 100+ km denně - ale chtěli levný dům a mají ho.

V čem je tedy Váš problém?

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik