Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

garumna

23. 7. 2010 15:40
Podle sebe soudim tebe...

Anebo, jak rikala nebozka babi: kazdej cikan hada podle svy kobyly.

To si Petrunka vazne mysli, ze jsme zapomneli, jak ty nozky roztahovala ona? Holt nekteri lide maji hrosi kuzi a misto aby chodili kanaly, tak jeste napadaji jine. Nechutne, jako ostatne cela Paroubkovic familie ( pani Zuzanu nepocitam....)

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

23. 7. 2010 16:13
Re: Podle sebe soudim tebe...

Ano, zde je vidět typický příklad, jak moc korumpuje moc. :) Začíná to ztrátou soudnosti, pocitem vlastní dokonalosti, přesvědčením, že všichni ostatní za to mohou, NÉ JÁ! :))

Laurel a Hardy. :)) Jeden tenkej ubrečenej, druhej širokej, zarputilej. :)))

To mi připomíná ten vtip, jak se ozve zvonek, chlap jde otevřít a dole u prahu se krčí malinká kostřička. "Máte doma křečka?" zeptá se. "Neser a vypadni!" zařve chlap a zavře s třísknutím dveře. Pohodlně se uvelebí v křesle a za chvíli zase zvonek. Chlap jde celej brunátnej otevřít, otevře trhnutím dveře, tam kostra až ke stropu s napřaženou kosou a malá kostřička u jejích nohou ukazuje na chlapa chvějícím se prstem a povídá "Mami, to byl von!" ;-D

0 0
možnosti
MK

marko88

23. 7. 2010 15:36
ty přechodníky

Paroubek netuše, Paroubková NETUŠÍC ... ;-);-)

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

23. 7. 2010 16:05
Re: ty přechodníky

Maje stále co pilovat, beru si ponaučení a zkusím příště oprašovat přechodníky méně nešikovným způsobem... ;) :) Přeji krásný den a děkuji! :)

0 0
možnosti
PH

petrph

23. 7. 2010 15:28
ono se to dá chápat

i jako varování - "Holky podívejte se na mě, tělo jsem mu dala, mládí jsem mu dala, a jak jsem dopadla" ....tak si dejte pozor a vybírejte líp

Jak vždycky končila paní Smolíková

"Proč jsem si já nešťastná nevzala Pištu Hufnágla !

;-D

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

23. 7. 2010 16:06
Re: ono se to dá chápat

;-D

0 0
možnosti
DB

Mira1785

23. 7. 2010 14:47
Koza zahradnicí

Nebo mi to také připomíná "zloděj křičí, chyťte zloděje". Měla to jasně

nalajnované. Mohla být paní premiérovou a teď tohle, manželkou pouhého

řadového poslance. Ani za šéfa rozpočtového výboru ho nechtěli. To fakt

zamrzí a zejména jí. Napřed tlumočnická sekretářka, potom sexretářka, pak manželka a nyní dokonce matka. Tolik snahy a dřiny v posteli a na nic.8-o

0 0
možnosti
R

rachel90

23. 7. 2010 15:12
Re: Koza zahradnicí

Tak to je hezky řečeno !!!! R^ :-)

0 0
možnosti
R

rachel90

23. 7. 2010 14:41
...

Nemáte rád blondýnky? ;-)

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

23. 7. 2010 14:46
Re: ...

Ale vůbec ne! :))) Ježišmarjá, jednu mám doma...! ;) :) Ta by mi dala! :))) Teda na zadek, aby nevznikla mýlka... ;) :)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik