Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

doktor_bota

18. 5. 2010 19:29
Já svého času dostal od učitele takovou bombu,

že jsem se zastavil až na chodbě... ale tu fotku máte opravdu dobrou.:-)

0 0
možnosti
AT

Antek

18. 5. 2010 18:59
Je to v rodičích

O mne soudružka učitelka přerazila ukazovátko a nedej Bože si doma postěžovat,to bych dostal znova.Teď se učitel jen křivě podívá na děcko a už by ho málem ukřižovali,spratci si pak myslí,že můžou všechno,vždyť to papínek vyžehlí.

0 0
možnosti
9

987a9

18. 5. 2010 18:33
Klasickej kec ..

Kolik jsi vychoval vlastnich deti, pedagogu ?

0 0
možnosti
9

987a9

18. 5. 2010 18:35
Re: Klasickej kec ..

Sorry, to byla reakce na predchozi prispevek od politicky nekorektniho. asociala

0 0
možnosti
PS

politicky nekorektni asocial

18. 5. 2010 18:26
Učitel,

který si nedokáže zjednat autoritu bez použití násilí je špatný učitel Rv

0 0
možnosti
ZK

SID09

18. 5. 2010 19:40
Re: Učitel,

Špatný učitel, který si dokáže pomocí ručních vysvětlovacích pomůcek, udržet respekt ,  si umí pomoci a není třeba jej kritizovat pokud si dokážou udržet respekt a plnit svoji vyučovací úlohu ve škole.  ;-)!!!!

0 0
možnosti
HP

Fordána

18. 5. 2010 14:37
Když

moje dítě začalo chodit do 3. třídy, sama jsem to učitelce doporučila. 1. a 2. třída byl horor pod velením vyznamenávané SOUDRUŽKY učitelky. Výsledek byl 3 popsané notýsky poznámkami a černými puntíky a dítě spratek k pohledání. (doma ani ne) V té třetí třídě, během roku 2x pohlavek a jedna poznámka . Připadali jsme si jako v ráji.

Rozhodně bych byla pro exekuční výprask 25 na zadel rákoskou pro ty, kterým byla dokázána šikana a ti, kterým to ještě nebylo dokázáno aby se museli dívat.

0 0
možnosti
PR

Punikator

18. 5. 2010 16:51
Re: Když

Jedním z problémů šikany je, že probíhá skrytě. Jakkoliv bych tedy souhlasil s těmi 25 na holou, obávám se že by to řešilo pouze špičku ledovce. Nicméně zaplaťPánbu alespoň za tu špičku, někde se začít musí, že... Já jsem sice byl raubíř, ale nikoho jsem nikdy nešikanoval, alespoň co mi paměť sahá. Doufám, že pokud tohle čtou i moje spolužáci a cítí se mnou poškození a tvrdí, že jsem je šikanoval, že se ozvou a dají mi to jednak "sežrat" a jednak mi dají příležitost se nad sebou zamyslet a přehodnotit integritu svojí paměti. :) Každopádně zatím mě žádný takový případ nenapadá. :)

0 0
možnosti
G

Gmur

18. 5. 2010 13:52
Biti deti ma vychovny efekt

pisete?

Ja o tom pochybuji. Co ti kteri se chovaji cely zivot velmi dobre a nikdo je nebil? Znam jich dost.

Za timco na sruhe strane u tech co byli pravidelne triskani to k nicemiu nevedlo. Akorat, ze nasili je pro ne reseni vsech problemu. Bohuzel.

0 0
možnosti
S

Sekanice

18. 5. 2010 13:33
Rodiče můžou dát výchovnou, ostatní nemají nárok

Nejsem proti tomu, aby rodič dal v případě "nutnosti" dítěti jednu výchovnou. Ostatní dle mého názoru na takové zásahy nemají "nárok".

0 0
možnosti
JD

pedr64

18. 5. 2010 13:27
bití zaměstnanců nadřízenými

ano, či ne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik