Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mablung

10. 5. 2010 21:44
uf

Tohl by si zasloužilo tldr .  Dočetl jsem jen do poloviny a odpadl jsem.

Zajímalo by mě zda jste se někdy na škole pokoušel o nějakou definici. Krátkou a jasnou. Pokud bych se na vejšce pokoušel o definice Vaším způsobem, asi bych nějakého profesora poslal do vězení či blázince (a sebe do nemocnice či pod zem ;-) )

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 22:39
Re: uf

Pokoušel a snad mi to i šlo. ;) Ovšem to bylo na střední, vejšku nemám. Nicméně dovolím si podotknout, že pokud bych definoval v blogu, nebylo by co číst a redakci iDnes by to patrně nezaujalo. ;) :) Chcete definici? "Chlap by měl být nezávislým, interaktvině-suportivním elementem, kognitivním vůči svému rozvoji, reagujícím pozitivně na vnější stimuly."

To by bylo počteníčko, co? ;-) :-D Né, neblázněte, tady je festival psaní a čtení, chápu, že píšu dlouze a obsáhle, ale na druhou stranu mě to baví a mám tak lepší pocit z vysvětlení, radost z vyprávění. Na jednu stranu mám radost, že lidi čtou, na druhou mě trochu děsí, kolika lidem tyhle "krátké texty" přijdou dlouhý. Krátkým textem myslím takový, který přečtete do 10 minut. Nejsou to glosy, jsou to blogy a já si s dovolením užiji svého práva na délku. :)) A pak, že na délce nezáleží... ;) :)) Lhali nám, pane kolego. :)))

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 21:31
Poděkování mým čtenářům... :)

Děkuji za to, že jste jací jste a za vaše milé reakce, vážím si toho a zdravím touto cestou i lidi, kteří mi poslali krásné a povzbuzující osobní vzkazy. :)

0 0
možnosti
L

Luisa

10. 5. 2010 21:44
Re: Poděkování mým čtenářům... :)

Cože? Osobní vzkazy? ;-D

Tak to ten článek četli blbě, páč... "kritizovat se má soukromě a chválit VEŘEJNĚ..." ;-);-DR^

0 0
možnosti
LM

Lucie.M

10. 5. 2010 20:37
Sedím u počítače a čtu a čtu a čtu ...

Přítel leží vedle u televize a s krátkými intervaly vzlyká:" aaaach

joooo!". Samozřejmě dostatečně hlasitě, aby měl jistotu, že ho

slyším. Přesto... stálo mi to za to, ač v psychické tísni, dočetla jsem

celé. Dávám karmu. A ten, co leží vedle: "hlavně, aby mě moc nesral!".

0 0
možnosti
P

papaya

10. 5. 2010 20:44
Re: Sedím u počítače a čtu a čtu a čtu ...

;-D proč mu nedáte dudlíka ? Nenechte ho trpět !?;-D

0 0
možnosti
AP

shrink

10. 5. 2010 20:22
No hrozně mile jste to napsal! :-)

Pokud jen polovinu toho opravdu tak i cítíte, nejen víte, co chceme my ženy slyšet, tak do eventuální příští Noemovy archy nominuji Vás! :)

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 20:53
Re: No hrozně mile jste to napsal! :-)

Děkuji! :) Jak píšu, tak se v životě snažím chovat, ale ubezpečuji Vás, že bych nebyl dobrej kousek na palubu... ;) :)) Mám celou řadu dalších negativních vlastností, které by nebyly vhodným "novým začátkem" pro lidstvo. :) O těchto vlastnostech sice lišácky mlčím, což ovšem neznamená, že je nemám, že..? ;) :)) Takže pozor na mě, není všechno zlato, co se blyští - občas je to past a šíp už vzduchem sviští. 3:-)

0 0
možnosti
AS

Adriana

10. 5. 2010 20:02
Normální chlapi existují! Uf!

Moc pěkné. A pak že nejsou normálni chlapi! Jsou a ještě umí psát! ;-)

Mám tip na knížku Rukověť správného chlapa - krásná knížečka popisující rozdíl mezi mužem a chlapem a autorovi rozhodně nechybí ironická sebereflexe...

Mohla by se Vám líbit.

Jo, a karma. Jasně.

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 20:15
Re: Normální chlapi existují! Uf!

Děkuji za milou poklonu a doporučení, tuto knížku plnou sebereflexe a vtipu jsem již před lety četl a dokonce jsem si dovolil vložit odkaz na ní rovnou do perexu, ve slovech "udělali jiní"... ;)

0 0
možnosti
JM

jarmach62

10. 5. 2010 18:48
Přečetla jsem to celý :o))

Pěkný, klikám na karmu;-D

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 19:44
Re: Přečetla jsem to celý :o))

Děkuji... :)

0 0
možnosti
BR

Stobka

10. 5. 2010 18:29
Teeeda, oni asi opravdoví chlapi fakt existují

R^

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 19:51
Re: Teeeda, oni asi opravdoví chlapi fakt existují

To víte že existují... ;) Akorát žijou v utajení, nebo už jsou zadaní. ;) :)) Ovšem jestli jste to myslela osobně a přímo na mě, tak se nenechte mýlit - kdybychom se náhodou potkali, nejspíš bych Vám zase tak zajímavej nepřišel. ;) Každopádně pokud takovej "kousek" hledáte, tak držím palce a přeju hodně trpělivosti! :)

0 0
možnosti
C

Camino

10. 5. 2010 18:17
Vive la difference !

I like them crispy  & juicy...R^R^R^V

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 19:41
Re: Vive la difference !

Would You like some sidedish with that? ;) 3:-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 5. 2010 18:03
dlouhýýýýýýýýýýýýý

....vím co by chlap neměl být.....zdlouhavej! ;-D

Osobně myslím, že když je s chlapem veselo, něco umí (tj. není zapráskaný zero) a nenechá se sebou vláčet samicí....tak je to tam.....ostatní aspekty už mohou jít většinou stranou.

0 0
možnosti
PR

Punikator

10. 5. 2010 18:35
Re: dlouhýýýýýýýýýýýýý

Moje blogy koukám čtete pravidelně, omlouvám se i do budoucna za svojí grafománii, zdlouhavej prostě jsem a budu... ;-D Můžete mi stříhat písmenka, můžete mě číst ob řádek, ale to je zhruba vše, co s mým "zdlouhavým problémem" můžete dělat... :-)Nicméně jestli vás odhaduju dobře, stejně Vám to nedá a prokoušete se textem až na konec... R^;-D

0 0
možnosti
V

V.Hamral.ml

10. 5. 2010 17:39
Oi!

hele...možná se i vdáš s takovýmto postojem, co? Jo? Ne?;-) Tak jako tak jsi vyjmenoval věci, co podle mne muže právě nedělají, anžto píšeš o tak nějak předpokládaném křoví :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik