Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z ministra obrany idiotem snadno a rychle

Mí milí čtenáři po mě chtěli krátký blog, tak se budu snažit být stručný... :) Všechno to začalo přečtením článku v Lidovkách (http://www.lidovky.cz/cssd-utoci-na-modry-tym-jste-jako-komando-cez-f3u-/ln_domov.asp?c=A100503_110054_ln_domov_mev) Protože jsem dřív sám AirSoft hrával a vím o co jde, dovolte mi drobě okomentovat důvod, proč se v mých očích ministr, kterého jsem míval rád propadl tak hluboko, až to bouchlo o dno.

Autor clanku jako sniper 2IDAS jednotkyRadek Syka

1) AirSoft je v principu boj s replikami reálných zbraní, fungujících na principu vzduchovky a střílející 6mm "antiperle", čili plastové či keramické kuličky. Pokud by tedy někdo vytáhl AirSoftovou "gunu" na veřejném shromáždění a vystřelil, nejspíše by mu někdo ukopnul hlavu, protože:

2) Držitel zbraně kategorie D nesmí

Citace zákona 119/2002 sb, hlava III., paragraf 15... Je tedy vůbec možné, že nám vedl ministerstvo obrany někdo, kdo nemá "základní ánung" o nošení zbraní na veřejnosti? Ano, je to možné.

3) ČSSD na svých stránkách (http://www.cssd.cz/inews/aktualne/ods-si-cvici-svoje-komanda) tvrdí, cituji "Skupinky příslušníků Modrého týmu s bojovým výcvikem srovnatelným s obávanými komandy ČEZ útočí na pokojná setkání ČSSD s občany s jediným cílem, znemožnit sociální demokracii Ústavou dané právo shromažďovací a vyvolávat konflikty s policií." - Dovolte mi vypíchnout slova "bojovým výcvikem" a "útočí"... Přátelé, bojovým výcvikem se rozumí nejenom "umět mávat kvérem", ale především fyzická kondice, spolu s technikou ovládání boje. Ať už zblízka, zdálky, chladnými či palnými zbraněmi... Slovo "útočí" znamená, že tento útok, nebo tyto útoky právě probíhají. A dokladem pro toto tvrzení je stáhnuté video z uzavřených prostor, vyhrazených pro hru AirSoft. Nevidím na nich ani davy pokojných sympatizantů ČSSD, ani ostatně jakoukoliv veřejnost.

Pokud by tedy na mítingy ČSSD zaútočilo "komando s bojovým výcvikem", rozhodně by si nebrali AirSoftové zbraně, protože díky svému výcviku by věděli, že první AirSofťák by přiběhl palbou kuliček až k nim a zlískal by je všechny na jednu hromadu. Přeháním, ale chápete mě, ne? Pokud by na mítingy ČSSD útočily AirSoftové týmy, tak by se dostaly takovým fofrem do křížku se zákonem, že by nestačily říct ani "odjistit" - jakmile by vytáhli kvéry, mají na krku první paragraf, jakmile by "to zmáčkli", měli by na krku další paragraf(y). A Policie ČR, jakkoliv zatracovaná, nemá smysl pro humor, když vytáhnete repliku zbraně na veřejném shromáždění a zatraceně rychle by vám ukázala za použití smrtících zbraní, zač je toho loket. Proč tedy ČSSD nepodá podnět k trestnímu řízení? Pokud tedy nechci tvrdit co si myslím, tedy že ČSSD lže a ještě to drze tiskne, musím konstatovat, že někdejší ministr obrany je idiot v medicínském slova smyslu a ČSSD se musí ještě hooodně učit co se propagandy týče. Naštěstí. Protože kdo má mezi ušima mozek, musí tyhle jejich "dětské krůčky na poli propagandy" vidět a mně uráží, že ze mě jako občana dělají... No však víte co. :)

A tohle pustí "do éteru" bejvalej ministr obrany, no to mě pos... ...tav zase na nohy. :) Na ODS mám tedy taky pěkně našlápnuto, ale to zase až v dalším blogu. ;)

Autor: Puník Reichel | pondělí 3.5.2010 18:45 | karma článku: 30,74 | přečteno: 2531x
  • Další články autora

Puník Reichel

Moje poznámky k EET a kontrolním hlášení

Jako živnostník sleduji argumentaci obou stran pro i proti a přijde mi, že "proti" nejsou příliš jasně artikulované. Zároveň jako živnostník vím, že kontrola (čehokoliv) je důležitá a nepříjemná, ale bez ní to nejde.

4.2.2016 v 17:35 | Karma: 11,89 | Přečteno: 899x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Návod ke čtení "Je suis dobroser a tohle je mein kampf"

Toto je "reakce na reakci" kolegy Vladimíra Kroupy a zároveň veřejné vysvětlení toho, co v blogu "Je suis dobroser a tohle je mein kampf" vlastně je a co v něm vlastně není.

16.1.2016 v 12:50 | Karma: 12,14 | Přečteno: 1300x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Je suis dobroser a tohle je mein kampf

Začetl jsem se po delší době do příspěvků a názorů lidí v diskuzích pod různými články, a donutilo mne to se zamyslet nad tím, kde vlastně stojím já a můj národ. Jsem ten, co sere dobro a tohle je můj boj.

14.1.2016 v 23:24 | Karma: 18,76 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Společnost

Puník Reichel

Omlouvám se, že jsem člověk

(Pozor, drastické fotky!) Snažím se denně sledovat dění kolem migrantů v Evropě. Snažím se mít střízlivý názor na věc, neměl jsem vyhraněný názor na pomoc uprchlíkům. Ovšem začínám najíždět na jiný režim.

4.9.2015 v 10:22 | Karma: 23,72 | Přečteno: 4259x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Můj strach z utečenců

Mí přátelé, mojí ženu nevyjímaje, se mě ptají, jaký mám názor na utečence. Odpovídám jim, že „komplikovaný“, protože v očekávaném rámci času, který na odpověď mám, bych jí nebyl schopen poskytnout v plné šíři.

21.6.2015 v 12:32 | Karma: 20,40 | Přečteno: 1225x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik