Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Babák: Pravda se ukázala.

Pravda? Jaká pravda? Má pan Babák na mysli pravdu, že se choval jako hovado a že dostal přes držku? Tak to už víme dávno, to se nemuselo ukazovat... Nebo ta pravda, že mu soupeř vyrazil přední zuby poté, co ho hrubě urážel a myslel si, že je nezranitelný, náš pan poslaneček imunizovaný? Pravda, kterou já vidím na celé kauze je...

http://www.novinky.cz/domaci/243278-poslanec-babak-prisel-pri-rvacce-o-zuby.html

...že pýcha předchází pád. Že namistrované chování neroste do nebe a když narazí na strop, tak jdou zuby z huby. 

Takže je hezké, že pan Babák nepřeje svému soku osmileté odnětí svobody za vyražené přední zuby. Já jsem ale nezapomněl, jak se pan Babák choval a co předcházelo změnám jeho zubní karty. 

Jakkoliv tedy neschvaluji fyzické útoky na kohokoliv, tak rozumím tomu, že když někomu dojdou argumenty a je pod psychickým tlakem osobně přítomného borce borce borečka, že mu trošku "srazí hřebínek". Je mi líto, že při daném vracení páně poslance zpět na zem, si o tuto pomyslnou zem vyrazil zuby.

Ale v tomto případě je moje sympatie a podpora zcela na straně obviněného Jaroslava H. Pokud se v naší zemi politici chovají jako banda kleptomanských idiotů, a dokud budou nepokorně namistrovaní frajeři, tak doufám, že se najde víc takových Jardů, kterejm ujedou nervy. 

Násilí považuji za primitivismus. Ale na případu pana Babáka je zjevné, že někdy je potřeba použít primitivismu, abychom zpacifikovali primitiva. Jak říká staré úsloví: Nikdy se nehádejte s idiotem - stáhne vás na svojí úroveň a udolá vás svojí svojí zkušeností.

Jardo, jsi bohužel zářným příkladem někoho, kdo se takto nechal stáhnout. Držím ti palce a další politiky a borečky prosím inzultuj bez trvalých následků, bude to tak lepší pro všechny.

Když je doma málo řezali a neučili pokoře, je potřeba aby si touto cennou lekcí prošli alespoň v dospělosti.

Z vyjádření pana Babáka je bohužel zjevné, že svojí lekci nepochopil. Jakže se to říká nevzdělatelným lidem? Pokud Vám odpověď nebleskne hlavou okamžitě, můžete si zde vyhledat slovo "nevzdělatelný" a přečtěte si vše, co daná kategorie říká. :-) 

Autor: Puník Reichel | středa 4.7.2012 9:00 | karma článku: 25,61 | přečteno: 1413x
  • Další články autora

Puník Reichel

Moje poznámky k EET a kontrolním hlášení

Jako živnostník sleduji argumentaci obou stran pro i proti a přijde mi, že "proti" nejsou příliš jasně artikulované. Zároveň jako živnostník vím, že kontrola (čehokoliv) je důležitá a nepříjemná, ale bez ní to nejde.

4.2.2016 v 17:35 | Karma: 11,89 | Přečteno: 899x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Návod ke čtení "Je suis dobroser a tohle je mein kampf"

Toto je "reakce na reakci" kolegy Vladimíra Kroupy a zároveň veřejné vysvětlení toho, co v blogu "Je suis dobroser a tohle je mein kampf" vlastně je a co v něm vlastně není.

16.1.2016 v 12:50 | Karma: 12,14 | Přečteno: 1300x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Je suis dobroser a tohle je mein kampf

Začetl jsem se po delší době do příspěvků a názorů lidí v diskuzích pod různými články, a donutilo mne to se zamyslet nad tím, kde vlastně stojím já a můj národ. Jsem ten, co sere dobro a tohle je můj boj.

14.1.2016 v 23:24 | Karma: 18,76 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Společnost

Puník Reichel

Omlouvám se, že jsem člověk

(Pozor, drastické fotky!) Snažím se denně sledovat dění kolem migrantů v Evropě. Snažím se mít střízlivý názor na věc, neměl jsem vyhraněný názor na pomoc uprchlíkům. Ovšem začínám najíždět na jiný režim.

4.9.2015 v 10:22 | Karma: 23,72 | Přečteno: 4259x | Diskuse| Ostatní

Puník Reichel

Můj strach z utečenců

Mí přátelé, mojí ženu nevyjímaje, se mě ptají, jaký mám názor na utečence. Odpovídám jim, že „komplikovaný“, protože v očekávaném rámci času, který na odpověď mám, bych jí nebyl schopen poskytnout v plné šíři.

21.6.2015 v 12:32 | Karma: 20,40 | Přečteno: 1225x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik