Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85i35ř79í 87S37v32o74b48o10d48a 9855918403766

Bohužel, Vaše argumentace je poněkud zoufalá.

Vy sám o sobě říkáte, že jste "pozitivní člověk". Jenže Vy jste pozitivní jen sám k sobě. Většinu ostatních lidí jen kritizujete. Cituji Vaše slova z předchozího článku: "Ano, takoví Češi dneska jsme. Plní nenávisti, strachu, neschopní pomoci druhým, neschopní hledat řešení, neschopní čehokoli pozitivního, pouze samé ne, ne, ne."

Tohle už není jen kritické hodnocení národa, to je doslova pamfletická dehonestace. A to si říkáte "pozitivní člověk"? Všichni jsou zlí, jen Vy jste dobrý?

Nyní se snažíte obhájit, proč jste za své heslo přijal titul Hitlerovy knihy Mein Kampf. Cituji Vás: "Nevztahuje se to tedy k obsahu knihy, kterou jsem ani nečetl a nemohu se tak k jejímu obsahu jakkoliv vyjadřovat." To je tedy opravdu nádhera. Víte alespoň, kdo to byl Hitler? Je mně líto, ale tím, že považujete Hitlerovo heslo za svůj "alegorický pocit svobody", tak opravdu není potřeba, aby vás kdokoli škatulkoval. To zvládnete v pohodě sám.

Dále píšete, že "xenofobie, tedy strach z cizího je přirozeným obranným mechanismem našeho druhu..." Ne. Není. Jakákoli fóbie je nepřirozeným a nepřiměřeným strachem. Právě proto takzvaní sluníčkáři označují své odpůrce za "xenofoby", aby tím zdůraznili, že obavy lidí jsou nepřirozené a nepřiměřené, což je argumentační "podpásovka".

Ve svých článcích zlehčujete obavy lidí z imigrace, protože podle Vás se nás tento problém netýká, ale zároveň vyslovujete celou řadu jiných obav, včetně poměrně absurdních. Myslíte si, že Vaše obavy jsou důležitější, než obavy jiných lidí?

Snažíte se své čtenáře ujistit, že jste "nikdy nikomu o sobě netvrdil, že jste slušný člověk, každý ať si udělá názor sám". Ano, ať si každý udělá názor sám. Důkazem je to, jak tvrdou (ba doslova hanlivou) kritiku jste vyslovil na adresu českého národa. To je důkaz toho, že sám sebe považujete za morální autoritu par-excellence, protože tak tvrdou paušalizující kritiku by si slušný člověk nikdy nedovolil.

+2/0
17.1.2016 17:38

J92i35n92d90r12i44c61h 56P33a21r44i70k 1550460985631

Buď so dobroser, ale za svoje.

+1/0
16.1.2016 21:16
Foto

J26a49n 56P80u46n47í57k 30R66e96i68c61h74e54l 3567478960894

A to já s dovolením jsem. :) I za svoje. ;)

0/0
16.1.2016 21:20
Foto

K39a36r88e14l 63Á28b56e50l73o32v63s25k87ý 7149910633482

;-D ... já myslím, že to stejně nepochopí, nechtějí nebo nemohou - ale za snahu a trpělivostR^ a karma;-)

+1/−1
16.1.2016 21:11
Foto

J32a75n 89P30u22n88í54k 42R81e77i64c86h71e46l 3897238180484

Děkuji! :)

0/0
16.1.2016 21:19
Foto

V19l33a88d60i52m26í27r 89K16r56o43u42p53a 8727698611922

Dobrý večer. Váš článek jsem přečetl celý. Mám z něj ale pocit, že v něm píšete stylem, jako byste chtěl sedět jedním pozadím na dvou židlích. Ale určitě si vážím slušné a věcné formy výměny našich názorůR^

+1/0
16.1.2016 20:36

J97a74n 24C49h16r75á24s19t84e74k 7726181442903

Máte můj obdiv, Vladimíre. Za tu obrovskou dávku shovívavosti.;-)

0/0
16.1.2016 20:46
Foto

V78l97a89d83i24m39í97r 85K39r77o95u70p64a 8367348431322

Po těch skoro osmi letech tady, už mám s trpělivostí dost natrénováno...;-)

0/0
16.1.2016 20:50

J43i98n75d37r30i19c73h 93P83a81r83i37k 1170420255421

Můj táta říkával, a neměl to ze sebe, že dobře mířená facka, v pravý okamžik, ušetří 14 dní vysvětlování.

0/0
16.1.2016 21:20

J47a97n 50C74h74r79á77s77t68e75k 7376201382793

A že by někdy byla zapotřebí, to je pravda ... Tátovi uznáníR^

0/0
16.1.2016 21:23

J52a53n 57C49h39r85á11s91t12e69k 7696731502443

Já vím, právě proto obdivuji. Sleduji Vás (ježíši, Vaše blogy, samozřejmě;-)) také už asi 5 let. Zrajete jak víno.R^

0/0
16.1.2016 21:22

M24a14r54i49á87n 38B49é92r86e44š 1802682336954

R^;-D

0/0
16.1.2016 21:59
Foto

J59a51n 50P96u66n72í52k 14R83e62i83c74h13e61l 3967588710154

Ten pocit máte správný. :) Nejsem totiž pohodlně jednostranný, jsem komplikovaná osobnost zastávající názory vlastně "z obou stran barikády", protože oba dva tábory mají v řadě věcí pravdu. A já nemám problém s tím, přejmout názor, který považuji za správný, i kdyby neměl být konvenční a nekonvenoval s očekáváním "hlavního proudu".

Nemusím tedy být vyvrhel a lidi ohrožující zločinec, i přestože jsem rasista a xenofob. I přestože jsem rasista a xenofob mohu být "sluníčko" a věřit v lidi. I přestože věřím v lidi, nemusím se jim slepě dávat všanc. A tak dále... :)

A je to právě tato rozervanost, která asi provokuje řadu lidí, která si mě škatulkuje a já jim z těch krabiček furt lezu a oni jsou pak buď blahosklonní, agresivní, nebo mají potřebu dělat se lepší než já.

Stačí se rozhlédnout po diskuzích. :)

Každopádně ještě jednou děkuji za Váš čas, vím že mé blogy jsou dlouhé a vážím si toho, že jste se mi věnoval. ;)

0/0
16.1.2016 20:58

J20i13ř37í 33S60v33o64b87o90d24a 9145638623936

Pokud jste opravdovým rasistou a opravdovým xenofobem, pak zároveň nemůžete "věřit v lidi". To se totiž vylučuje. Můžete to o sobě tvrdit, ale fakticky to není možné.

Vy toto svoje vyjádření označujete za "rozervanost". Jenže z toho logicky plyne, že "rozervaný" člověk, těžko může nabídnout smysluplné názory. To řekl už Kristus - království toho, kdo je sám se sebou v rozporu, neobstojí.

Vy si stěžujete na to, že Vás lidi řadí do jakýchsi krabiček. Ale podívejte se na to, jak Vy sám lidi škatulkujete - "blahosklonní, agresivní, nebo mají potřebu dělat se lepší než já."

Ve skutečnosti jste to právě Vy, kdo má potřebu dělat se lepším, než ostatní, proto také nevidíte fatální nesmysly ve svých vlastních výrocích.

+1/0
17.1.2016 17:46

M14i41c68h16a19l 27K32o52n77e50č60n50ý 8659352532731

Pane Reichele,

zkuste někdy na blog napsat každou desátou větu, která vás napadne. Blog není dizertační práce ani vědecká polemika v odborném časopise.

V situaci v jaké je momentální evropská imigrace, bychom všichni společně měli hledat nějaké rozumné a reálné řešení. To na internetu nikde nečtu. Zatím jen přestřelky z jedné i z druhé strany přes barikádu typu "jen moje pravda se správná a koukněte, jak jsem mu to v argumentaci nandal." To není rozumné a reálné řešení ale jen přikládání pod kotel.

Jistě vám pan Kroupa odpoví dlouhatánským článkem a pak zas vy jemu. Máte pocit, že jste jeden nebo druhý něčemu pomohli, že jste něco posunuli k řešení? Vůbec ne. Posunujete oba (a s vámi spousta dalších) k občanské válce, zatím jen slovní.

+4/0
16.1.2016 17:32
Foto

J89a34n 47P32u95n27í84k 56R24e26i45c42h18e63l 3227688570294

Pane Konečný,

mám pocit, že právě naopak. Alespoň doposud jsem měl pocit, že právě vyjasněním si svých pozic a názorů umožníme tomu druhému pochopit naše stanoviska a přispět tak k jakémusi názorovému průniku obou stran, které vlastně chtějí totéž.

Délka mých blogů je legendární a uznávám, že jsem grafoman, ale kouzlem PRÁVĚ blogů, né sloupků, né úvah, né fejetonů... BLOGŮ... Je je právě to, že se můžeme vypsat do detailu.

Je ovšem příznačné, že ne všichni jsou schopni udržet pozornost déle jak pár vteřin, tím méně myšlenkovou linii. A tím teď nemyslím Vás pane Konečný, ale prosím - rozhlédněte se. ;)

A i těmto lidem, kteří nemohou, nechtějí, nebo z objektivních důvodů nejsou schopní tuto myšlenkovou linii následovat pak nabízím svůj, neméně obsáhlý "Manuál".

Protože to minimum, které od čtenářů očekávám, je vůle číst. Pokud nechtějí - a že někteří nechtějí... Ať to nečtou a pokud možno se tím pádem ani nevyjadřují k tomu, co nečtou.

I v této diskuzi je ale minimálně jeden případ, kde někdo "nečetl" a přesto má potřebu se vyjádřit.

Pokud tedy přiznáváte právo poločtenářům se vyjádřit, což zde sice netvrdím, ale jako autor se obhajuji... Přiznejte mi prosím i právo psát v délce, kterou uznám za vhodnou, pro zachycení myšlenky či ducha článku. :) On Vás to ostatně nikdo číst nenutí, pouze já, jako autor mohu být tomu pouze rád a Vážit si přízně a času, který mi případně laskavě věnujete. :)

0/−1
16.1.2016 17:42
Foto

V21l19a56d64i88m65í94r 91K79r83o55u19p72a 8247328651692

Tak vážně bych to, pane Konečný, určitě neviděl. Berte to tak, že jako spolu všichni tady sedíme v hospodě u píva, a prostě se bavíme na dané téma. Žádné drámo, žádné facky, jen občas každý zastáváme v něčem odlišný názor. :-)

+1/0
16.1.2016 20:39
Foto

L40u73d37ě55k 81M44a50z30u62r13e15k 7170446421959

Také jsem nedočetl celé a nechávám to plně na Vaše "blogerské klání" s kolegou blogerem.

Jen se vyjádřím k těm Vašim bodům shrnutí v úvodu, se kterými absolutně nesouhlasím. Tak tedy po pořadě:

- Diskuze nejsou vulgárnější, než dříve. Nevím podle čeho tak soudíte.

- Nálepkováni jsou občas úplně všichni a všude, a to napříč názorovým spektrem - je to taková "nová móda". V žádném případě ale nelze říct, že by byli nálepkování jen ti "kladní" (jak vy říkáte "dobroserové", ke kterým se hrdě řadíte)

- Čekat s řešením uprchlické krize až na dobu, kdy u nás budou desetitisíce a statisíce imigrantů je nejen naprostá hloupost, ale dokonce velmi nebezpečná hloupost! Pak už totiž na mnohé bude pozdě - podobně, jako je tomu dnes v Německu.

- Náš národ se jako "hysterický fakan" určitě nechová, jen možná má (vzhledem k historii a vzhledem k tomu, co vidí, že se děje u sousedů) větší empatii a rozlišovací schopnost mezi lidmi, kteří skutečně a opravdu potřebují nějakou pomoc a těmi, kdo jsou čistými parazity a "vyžírkami" vůbec se za to nestydí.

- Nevím, jestli Vás někdo zastrašuje pro Vaše "kladné postoje", ale podle toho co vidím jak píšete jsem přesvědčený, že by to byl úplný nesmysl. Vaše postoje jsou totiž spíše úsměvné a pro něco takového určitě ani nemá žádného významu kohokoli kdykoli ani jakkoli "zastrašovat".

+8/−2
16.1.2016 16:27
Foto

J37a95n 76P33u61n80í77k 81R42e40i32c91h75e39l 3707358690924

"Diskuze nejsou vulgárnější, než dříve. Nevím podle čeho tak soudíte."

Dle svého dojmu, nemám pro to přesná data.

"Nálepkováni jsou občas úplně všichni a všude, a to napříč názorovým spektrem - je to taková "nová móda"."

V tomto se shodneme, my dva i s panem Kroupou.

"Náš národ se jako "hysterický fakan" určitě nechová, jen možná má (vzhledem k historii a vzhledem k tomu, co vidí, že se děje u sousedů) větší empatii a rozlišovací schopnost mezi lidmi, kteří skutečně a opravdu potřebují nějakou pomoc a těmi, kdo jsou čistými parazity a "vyžírkami" vůbec se za to nestydí."

Zatímco vidím hysterické "ne", nevidím to "ano, pomůžeme, ALE...", které bych rád viděl u dospělého národa. :)

Poslední komentář nechám bez odpovědi, pokud dovolíte. :)

+1/−1
16.1.2016 17:03
Foto

V41l55a98d27i55m83í62r 74K30r48o45u42p88a 8747768211752

Co se diskusí a vulgarit v nich týká, pane Reichele, tak ty jsou dnes asi tak o 200% kultivovanější, než třeba před dvěma-třemi roky. Kdo je tady déle, jistě mi dá za pravdu...

+1/0
16.1.2016 20:42
Foto

J75a85n 36P88u45n77í91k 59R73e48i14c28h37e86l 3737448800734

Jsem tu od roku 2010 a dávám Vám za pravdu. :) Ale to se týká pouze iDnes. Jinde na internetu už je to horší a to i přesto, že uživatelé píší pod svými Facebookovými profily a měli by reprezentovat především sami sebe. A u některých jsem, sice bez důkazů ale přesvědčen, že to jsou FB profily falešné.

Stačí se podívat třeba sem: http://svobodneforum.cz/fakta-2015-odkud-jsou-uprchlici-kolik-je-muzu-jake-maji-vzdelani/

Ale co Vám budu povídat, však máte sám jistě zkušeností z prostoru mimo iDnes dost... ;)

0/0
16.1.2016 21:13

P49e63t81r 96K59o77l77a28ř12í61k 2934943885133

bravo ... málokomu se podaří psát mimo mísu, čas i prostor tak obsáhle ... ;-D zapíchnul jsem to cca někde v půlce ... přišel jsem o něco ??

+8/−2
16.1.2016 15:52

P11e62t58r 59K92o17l15a66ř62í48k 2624333875353

ale němejte strach, reichle ... v noci nastoupí naše vysluněná jára z venkůvrajlendu a pochválí vás ... teda až poté co se pochlubí jak šťastně žije už ve čtvrtý zemi a jací jsme my čecháčci zaprděnci ... ale pochvala bude, žádnej strach, reichle :-)

+4/−2
16.1.2016 15:58
Foto

J25a30n 17P54u25n39í95k 46R36e21i14c38h38e67l 3987738560224

Pane Kolaříku... Máte tohle zapotřebí? :)

+1/0
16.1.2016 17:04

P54e19t38r 34K85o21l84a31ř79í42k 2584253445203

že bych se seknul ? že by žila už v pátý zemi ? :-) no, splést se může každej ...

+1/0
16.1.2016 19:52

J25a53n 39C76h45r73á86s44t86e70k 7656221322803

On to je útěk v kruhu. Utíká od svých hnusností, ale jednou se, zákonitě, octne na začátku.

Nicméně si a s autorem bude přizvukovat, protože takhle neslýchanou a nevídanou nemoudrost může pochválit jenom ona.ˇ

Blog opět strašně nemoudrý, sebestřednost a pozérství autora do nebe volající. A určitě si (autor) myslí, že to Vladimírovi "nandal". Nenandal, pouze se (opět) zesměšnil.

+1/0
16.1.2016 20:44
Foto

J12a75n 37P93u49n87í76k 75R80e16i90c81h68e14l 3537748650934

Nevím pane Chrástku, odkud k Vám přišla myšlenka, že spolu s kolegou Kroupou soupeříme, a že bych měl cokoliv komukoliv "nandavat"? :) Úplně normálně jsme si vyměnili názory, jako když si dva lidé povídají...

Byl byste rád, kdybych byl militantnější, někoho urazil a někomu něco nandal? Odpovídalo by to více Vašemu naturelu?

0/0
16.1.2016 22:32

J62a88n 93C28h52r54á44s79t75e80k 7316931462243

Pane Reichele, nebuďte, prosím, tak vztahovačný až sebestředný. Ono v diskuzích, v písemném projevu, slovo "nandal" je běžné a každý, kdo chápat chce, pochopí.

Vladimír Vám to "nandal" tím, že měl pádnější, logičtější a mnohem rozumnější názory ve Vaší virtuální "přestřelce". Zase - raději to píšu v uvozovkách, abyste mně neobvinil, že nepíšu pravdu, že jste ani jeden z ničeho nestřílel.

Nejste zdatný diskutér, neumíte logicky argumentovat, neznáte slovní, písemnou sofistiku a proto jste jenom za pozéra. Je mi líto.Rv

+2/0
16.1.2016 22:45

P54e72t97r 98K39o82l86a49ř70í36k 2764633955393

přesně R^ ... označení pozér u reichla je zcela přesné ... kdyby byl alespoň zábavnej ... není nic trapnějšího než bejt sebestřednej nudnej pozér ...

+1/0
16.1.2016 23:02

J81a15n 74C82h27r90á55s37t28e23k 7806191512933

Někdo prostě má nutkavou potřebu neustále se zesměšňovat, s tím už asi nikdo nic nenadělá ...:-)

+1/0
16.1.2016 23:05
Foto

J53a95n 98P98u83n96í44k 53R59e79i75c66h64e78l 3117548570254

Patrně není v mých silách a vlastně ani zájmu Vás přesvědčovat. :) Sofistika je překrucování významů i důkazů (Zdroj: http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/hledat?cizi_slovo=sofistika&typ_hledani=prefix) a to nejenže neznám, ale dokonce se jí snažím cíleně vyhýbat, takže v tom máte pravdu.

Jinak Vám děkuji za Váš názor, a přeji příjemný večer! :)

0/0
16.1.2016 23:12

J77a79n 83C46h98r26á28s63t96e62k 7276691792253

Děkuji, já Vám též.

Ale ještě u té sofistiky se chci trošku zastavit. Já samozřejmě myslel sofistiku v původním významu, jako moudře argumentovat, vykládat názory. Je pro Vás příznačné, že Vy jste si ten výraz vyložil dle dnešního, překrouceného významu - viz Wikipedie.

0/0
16.1.2016 23:23
Foto

J11a76n 96P75u81n79í63k 95R54e83i69c31h33e46l 3257878720484

Ano, je pro mne příznačné, že rozlišuji "sofistika" a "sofistikovaný". A také je pro mě typické, že používám aktuální významy slov.

Stejně jako je zřejmě typické pro Vás se při chybě nechytit za nos, ale udělat hlupáka z toho, kdo Vás na ní upozornil. Tleskám! :-)

0/0
17.1.2016 4:16

J22a36n 61C35h25r72á22s61t10e67k 7786801562953

Nikdy bych si nedovolil z Vás "udělat hlupáka", jak píšete. Není to ani třeba, jak je vidět. Zatleskáte si sám sobě.

0/0
17.1.2016 7:49

J62i15ř86í 48J77o33n56á80š 2432965269873

Pan Reichel se nám pěkně rozpovídal...Prostě má tu potřebu,tak ho nechte,čím víc budete oponovat,tím víc bude spokojenější a tím delší budou jeho příspěvky.Nenapsal náhodou,že je tak trochu šašek? Tím by se mnoho vysvětilo...Ale jinak je to určitě velmi empatický člověk.Tak vzhůru do dalších článků!!!;-D

+2/−3
16.1.2016 15:13
Foto

J91a24n 55P95u39n59í46k 38R96e40i13c73h25e71l 3597188660124

A něco podnětného byste tam nenašel, pane Jonáši? ;-D

0/0
16.1.2016 17:05

M94a85r14t88i74n 36K83a20v11k34a 4706871792792

K tomuto...Řešení uprchlické krize a bouře kolem toho je v ČR zbytečná, dokud tu nebudeme mít uprchlíky, nebo hrozbu jejich reálného příchodu.

..............jste na velkém omylu, když už se něco musí řešit, tak je docela pozdě. Důležitá je prevence. Je lepší požárům předcházet, než je hasit.

.............................................................

Nicméně to, že zatím nemáme problémy je způsobeno hlavně tím, že z hlediska sociálních dávek a sociálního zabezpečení nejsme tak atraktivní země. A co se týče imigrantů, tak ČR republika jich přijímá s ohledem na velikost cca stejně jako Německo. Že nejde o muslimy, tedy Severoafričany a Araby, je vcelku nepodstatné o ohledem na kvantitu. S ohledem na kvalitu to naopak je velmi podstatné. Pro naší zem jsou Ukrajinci, Slováci, Vientnamci, Rusové minimální bezpečnostní riziko a navíc je u těchto skupin vysoká pravděpodobnost adaptace na naše kulturní poměry.

...................................................................

Ještě taková poznámka, když už někdo chce pomáhat, proč nepomáhá? V ČR je dost bezdomovců, handicapovaných lidí, osamocených důchodců, sirotků, kteří tuto pomoc potřebuji více než mladí, zdraví muži, kteří proudí do Evropy.

+14/−3
16.1.2016 14:20
Foto

R91a27d56e34k 69P84o21l81i50c95k59ý 6331183551454

Jako obvykle lžete. v Německu je několikanásobně více přistěhovalců na počet obyvatel než u nás. Zapomínáte, že do Německa rovněž proudí Slováci, Češi, Ukrajinci, Vietnamci, ....Např. jen Poláků je tam přes 700 000

0/−7
16.1.2016 15:32

M14a18r84t30i34n 40K24a91v15k19a 4666311132752

Polický, asi ti to nevysvětlím, ale v Evropě bylo zcela normální, že Ital šel do Čech, Čech do Německa, Němec do Španělska. Pohybovali se na území Svaté říše římské. Takže tohle je jen návrat k normálu, který byl na čas přerušen osvícenskými myšlenkami, a pak komunismem, nacismem.

+7/−1
16.1.2016 15:48
Foto

R36a37d71e69k 24P93o44l78i42c61k42ý 6411193741314

Ano je to normální. Migrace je naprosto normální a to i migrace z mimoevropských zemí.

Jediné co není normální je to vaše neustálé lhaní. Rv

Např. když jste zde tvrdil:

"A co se týče imigrantů, tak ČR republika jich přijímá s ohledem na velikost cca stejně jako Německo."

To je zcela jednoznačná lež. Např. letos do Německa přišlo jen ze zemí mimo EU přes 1 000 000 lidí-to by k nám muselo přijít přes 125 000 lidí.

0/−1
16.1.2016 16:04

M47a77r76t60i11n 55K87a66v79k94a 4596661862422

Polický, ber celkové množství. Ostatně, můžeš nám říci jak jsi dospěl ke svým tabulkám, jako například, že díky muslimům se ve Švédsku snížil počet znásilnění apod.?

+5/−1
16.1.2016 16:19
Foto

R41a63d74e54k 60P46o29l32i94c45k84ý 6301193721154

I v celkovém množství je v Německu výrazně více cizinců v přepočtu na počet obyvatel než u nás. ;-D

"Cizinci

Celkově se v Česku v roce 2011 snížil počet cizinců oproti minulému roku o přibližně 8.000 osob na současných 416.700 (4%). Na Prahu a Středočeský kraj připadá více než polovina z celkového počtu cizinců v ČR. Nejvíce přistěhovalců pocházelo ze Slovenska (1,4 %), Ukrajiny (0,5%), Polska (0,4%), Vietnamu (0,3%), Německa (0,2%), Ruska (0,2%) a Maďarska (0,1%).[83] I tak ale zůstává Česko poměrně homogenní zemí oproti západoevropským státům, například v sousedním Německu žije největší počet cizinců v EU, to jest 7,2 milionů cizinců (9 % populace), v Rakousku 10,8% a ve Španělsku 12%.[84]"

https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bmecko

To, že jste lhář nezamluvíte.;-DRv

Stejně jako lžete Rvkdyž tvrdíte, že jsem v nějakých tabulkách psal, že ve Švédsku klesl díky muslimům počet znásilnění.

0/0
16.1.2016 17:02

M87a72r96t81i81n 40K87a28v52k36a 4256341812832

Polický, vzhledem k množství obyvatel a příchozím tak je zde cca 6 procent lidí, kteří zde žijí a jsou příchozí. V tom jsou zahrnuti jak Ukrajinci, tak Rusové, Vietnamci, Slováci atd. Prostě meleš nesmysle.

Ne, já nelžu, ty jsi dokazoval ve svých článcích, že se ve Švédsku počet znásilnění snížil a přitom jsi kecal o imigrantech. Každý si ty tvoje články a tvoje nelogické dedukce může dohledat

+1/−1
16.1.2016 17:07
Foto

R13a44d98e84k 21P54o28l10i77c43k30ý 6701113581534

V Německu dnes minimálně kolem 10- 12% (1,2% přibylo jen za poslední rok) u nás je to pod 5%

Lžete pořá do kola;-D

A ne neprokazoval jsem, že se počet znásilnění ve Švédsku snížil-opět lžete

0/0
16.1.2016 21:59
Foto

J64a65n 69P66u56n16í88k 70R93e89i60c59h33e86l 3357178200144

Citujte mi prosím tři případy kde lžu, abych byl schopen přijmout, že lžu "obvykle", pane Polický. Jinak to považuji za výkřik ze tmy, nezlobte se na mně.

0/0
16.1.2016 17:11
Foto

R97a23d60e81k 85P20o86l92i43c53k96ý 6131483201264

Pane Reichel-že lžete nebylo na vás, ale na pana Kavku, který zde tvrdil, že Německo má cca tolik přistěhovalců co my

0/0
16.1.2016 21:55
Foto

J27a93n 81P60u67n21í26k 55R38e19i23c27h64e67l 3507548550934

Rozumím a děkuji za vyjasnění! :)

0/0
16.1.2016 22:25
Foto

J63a89n 53P55u50n14í86k 80R45e29i94c37h50e91l 3567218220704

Pane Kavko, ohledně prevence máte pravdu. Prevence je lepší než "léčení", v tom se shodneme. Ale aktuálně k nám nikdo z uprchlíků nechce, jsme pro ně ekonomicky nezajímavá země, s komplikovaným jazykem. Ti, co k nám tedy jdou, podle mého nejsou ekonomičtí migranti, protože ti jdou za ekonomikou a sociálními dávkami do Německa a Francie.

Čímž s Vámi souhlasím i v otázce sociálních dávek. :)

Ohledně poznámky - však oni pomáhají, pomáhají... :) Pokud chcete taky, mohu Vám třeba doporučit http://www.eda.cz/, případně https://www.dobryandel.cz/. ;)

0/0
16.1.2016 17:10

A17n22t38o53n39í12n 44T35i57c11h72e75r78a 6856568583916

Obávám se, že délka článku škodí myšlence. Zamotal jste se do toho, někde si skoro odporujete, jinde se točíte v kruhu.

Hned na začátku jste ale použil lež. Naši politici neřekli NE, že nepomůžeme, ani není pravda, že nenavrhli alternativu. Pouze jsme odmítli kvóty a povinné přerozdělování (které stejně nefunguje ). A nabídli jsme pomoc při řešení krize ještě před branami EU

+10/0
16.1.2016 14:04
Foto

J25a61n 37P50u36n19í63k 34R45e20i18c23h85e76l 3717208390414

Prosím pane Tichero, zdrojujte svoje tvrzení, rád Vám přiznám kredit a pokud jsem se mýlil, bude mi ctí se Vám omluvit za uvedení nepravdivých informací.

0/0
16.1.2016 17:13



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.