Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71i54ř39í 94L91i63b42e90r 6638110680372

Nějak jsem nepostřehl v článku jednak odpor ke střetu zájmů u pana Babiše, jednak nesouhlas s přebujelou korupcí.

0/0
4.2.2016 17:50

T85o16m43a53s 95N98o94v29a55c16e17k 2610959840111

Reichele ,synku co s tebou,bo chujoviny jak cyp pises,ale do cypu ti nadavat nebudu,bo bych tim ty synky z ucnaku havirskeho pozurazel.Zatim jsi jednoznacne muj favorit na viteze ceny z titulky v blogu pod tebou!

0/0
15.1.2016 20:33
Foto

J47a44n 22P35u56n36í86k 83R16e11i41c33h81e40l 3517438200634

Omlouvám se všem, na které už nezareaguji, ale mám pocit že už jsem vyčerpal všechny dotazy nebo argumenty, většinu mých odpovědí najdete u ostatních komentujících.

Děkuji za pochopení a vaše reakce! :) V

+1/0
15.1.2016 19:33

A78n42t32o80n69í92n 39K84o63u14n64o92v43s20k90ý 9268970788388

Přemýšlím jak napsat článek, který bude mít vysokou čtenost a bohatou diskuzi.

Určitě je třeba vhodně zvolit téma a titulek.

Třeba "Skvělý politik a dokonalý demokrat Putin", nebo "Proč nikdy a za žádnou cenu nevystoupit z EU". To jistě vyvolá výkřiky nevole (i "Vole!").

Jak vyvolat další vlnu nesouhlasu?

Možná by bylo dobré obmyslet zastánce opačného názoru nezralostí, tím, že nedostatečně milují svobodu, jsou nesnášenliví nebo neslušní.

Co dál?

No, to by mohlo stačit, nebo ne?

+2/0
15.1.2016 16:57

J54a42n 50C11h10r41á21s71t26e63k 7766221952533

:-)R^

0/0
15.1.2016 17:31

A82n62t61o30n77í51n 81K50o91u32n32o90v72s90k50ý 9178830608238

Nechme stranou prezidenta Zemana, protože ten si dovolil zvítězit v přímých volbách a tak následky této své nerozvážnosti, kterou mu řada lidí dosud neodpustila, musí snášet sám.

Nechme stranou Babiše, který využil toho, že levice dodržovala stejné parametry vládnutí jako pravice a tak začala být vnímána jako komplementární strana establishmentu. Výsledkem bylo, že voliči nechtěli volit ani pravici ani levici, byli jen naštvaní. No a tyhle voliče odvedl Babiš.

Vraťme se k uprchlíkům.

Myslím si , že nejsou jen bezbřezí vítači nebo nenávistní odmítači, jak by se zdálo z médií, které extrémy milují a tak se jim věnují v první řadě a jak by se zdálo i z vašeho článku. Těchto obyvatel obou skupin je dokonce naprosté minimum. Ano, máte štěstí, dostal jste se mezi ty bílé vrány - příslušníky jedné z uvedených skupin.

S drtivou převahou největší počet občanů má ale třetí skupina - to jsou ti, kteří vidí, že po území EU se pohybují statisíce lidí a ta EU si s nimi neví rady.

To pochopitelně vyvolává obavy a stres.

A to, že nejvlivnější politici dokáží jen vnutit část imigrantů svým sousedům jejich stres nijak nezmenšuje. Mimochodem přijetí stanovených kvót považuji za nesmysl, protože zavázat se k něčemu, co není vyjádřeno absolutním číslem nedává dobrý smysl. Je třeba pro uprchlíky zajistit ubytování, nakrmit je a dát jim kapesné. Kolik to bude stát a kde na to vezmu? Pokud nevím jestli se jedná o tisíc nebo stotisíc lidí, jak můžu s vážnou tváří souhlasit a kývnout že ano? Vždyť je to organizačně i finančně úplně něco jiného.

Možná není dobré, když nenapíši jaké řešení uprchlické krize navrhuji já sám. Ale pokud to neřeknou ani ti, kteří jsou za to placeni a mají k tomu i příslušné pravomoci, nemyslím si, že je to velká chyba. A možná je nalezení řešení otázka na Nobelovu cenu...

+3/0
15.1.2016 15:20
Foto

J87a76n 23P76u42n89í69k 96R76e74i18c50h17e21l 3197798570704

Pane Kounovský, Zemanova nerozvážnost nebyla jeho vítězství v přímých volbách, i když souhlasím s tím, že to řada lidí neskousla, viz "Zeman není můj prezident" a podobně. Zemanova nerozvážnost je jeho chování v úřadu, to je alespoň můj názor. Mohl nám to všem ukázat, mohl být frajer a zatím se chová tak, že dneska se k němu nehlásí už ani ti, co ho volili. A dlouho jsem je nechápal, ale pak jsem jednoho dne prozřel: oni prostě neměli jinou volbu. A za to se na ně zlobit nelze, také často volím "menší zlo" a ono se pak stane zlem větším, nebo celospolečenským. ODS, ČSSD, Věci Veřejné a už ani nevím komu všemu jsem dal hlas a kdo všechno to následně "pohnojil". :)

Babiše nechávám stranou a souhlasím s Vámi.

Ohledně dvou extrémních táborů s Vámi také souhlasím, přiznám se že dneska už jsem reagoval na tolik lidí, že nevím komu jsem to psal a vysvětloval, ale obecně řečeno je to přesně tak, jak říkáte. Existuje tu většina lidí, s odlišnými názory a vlastně stejným zájmem - najít lepší řešení.

Souhlasím s Vámi i ohledně zvládnutí logistiky s uprchlíky, není to jen tak, postarat se o tolik lidí.

Co se týče posledního Vašeho odstavce - ani já nemám "lepší řešení". Mám "teorie", ale vždy, když je přednesu "v plénum", jsem vyveden ze své naivity a omylu. :-D Názory svých oponentů, které mají hlavu a patu. Asi to fakt je na tu Nobelovku. :)

+1/0
15.1.2016 19:31

P48e55t96r 87K61o20l27a20ř37í50k 2694633415123

facku bys mi dal jen jednu reichle ... a pak by ses nestačil divit :-)

+2/−2
15.1.2016 12:33

J62a34n 28C39h15r30á70s60t79e73k 7166411512243

S formou Vašeho příspěvku nesouhlasím, ale s obsahem SOUHLASÍM.;-)

0/0
15.1.2016 17:50

J21i80ř91í 42Z79a67p38l63e35t35a66l 2940668152494

Nechci psát tisíciřádkový příspěvek, takže vypíchnu jenom pár bodů:

Odmítli jsme pomoc sousedům? Ano, nemá totiž cenu tahat z bahna někoho, kdo se do něho dobrovolně sám zavrtává, to se jenom zbytečně umažu a efekt ve výsledku bude stejně nulový.

Reichle, Nováku... - ano, takto hloupě si někteří lidé honí ego. narozdíl od vás jsem si ale všiml, že tito lidé se nacházejí na obou stranách barikády (resp. na všech stranách všech barikád), ne jen u mých názorových oponentů.

"Sluníčkář" atd. možná vzniko jako označení ne zrovna lichotivé (já osobně ho používám neutrálně bez posměšného tónu), ale alespoň zcela přesně vymezující skupinu lidí s promigrantským názorem. Mnohem větší zlo je označení "xenofob", které se snaží do jednoho pytle házet lidi s protimigrantským názorem a lidi doopravdy xenofobní, což je velký nesmysl a výplod masivní promigrantské propagandy médií.

+7/0
15.1.2016 12:23
Foto

T98o43m45á72š 54Š26k87v80r14n59a 3858206680804

Jenom bych "sluníčkáře" nevztahoval jen k migrantům, ale v globálu i např. na různé samozvané ochránce přírody a vůbec ty, kteří "konají dobro" takovým způsobem, že tím spíš sobě i okolí škodí.

+5/0
15.1.2016 14:19
Foto

J89a55n 20P94u15n38í44k 18R88e94i13c47h36e97l 3617438470244

Pane Zapletale, děkuji za reakci, pokusím se být stejně stručný.

Pomoc sousedům: Podle mého efekt nebude nulový, protože zaprvé soused bude vědět, že stojíte při něm a pomůžete mu, i když s ním nesouhlasíte. Ano, je to vzácné a vzácně čestné, možná i hloupé, ale má smysl umět se povznést nad vlastní názor. Možná by se díky Vám do toho bahna nezavrtal až po uši, ale i kdyby ano, věděl by, že jste POMOHL. :)

Reichele, Nováku: Ano, vím že i "moje klika" umí být hnusná a nevybíravá, zmiňoval jsem to někde nedávno, a do svého blogu jsem to tím pádem opomněl uvést, protože jsem měl za to, že už jsem to psal a nechtěl jsem se opakovat. Moje chyba, omlouvám se za ní a naprosto s Vámi souhlasím.

"Sluníčkář": Tohle rozeberu podrobněji ve svém plánovaném blogu pro kolegu Vladimíra Kroupu, nebudu tedy tady plýtvat Vaším časem. Jenom uvedu, že slovo "xenofob" nepovažuji za mnohem větší zlo, sám sebe dokonce za xenofoba považuji.

Sluníčkář xenofob! :-D Vtipné a nepravděpodobné, že? Podle některých možná neslučitelné, ale přesto je to tak. Více v mém dalším blogu, ještě jednou děkuji uctivě za názorovou oponenturu a pokud mi zachováte přízeň, "uvidíme se pod dalším blogem"! :)

Mějte se hezky! :)

+1/0
15.1.2016 19:19
Foto

L31u60d46ě38k 43M86a34z36u40r76e42k 7550696981569

Pane autore, na Vás v plné míře platí rčení "cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly". A Vy si v ní ještě libujete a jste na sebe proto "náležitě hrdý".

Absolutní nesouhlas! Rv

+5/0
15.1.2016 12:01
Foto

J73a79n 25P71u89n38í69k 40R20e47i42c34h27e28l 3367468650444

Ano, je to tak jak píšete a děkuji Vám za připomenutí tohoto pořekadla, bude mi připomínat, abych dvakrát měřil a jednou řezal. :)

Děkuji i za Váš absolutní nesouhlas, vyjádřený velice kultivovanou a bystrou formou. Ne každý umí takto nesouhlasit a toho je potřeba si vážit. :) R^

+1/0
15.1.2016 19:07
Foto

V64l58a32d52i56m67í84r 67K74r60o12u61p28a 8957558731562

Nejdříve jsem Vám chtěl napsat svůj názor do diskuse, ale pak jsem to pojal šířeji...

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/491459/opravdu-je-nutno-pomahat-vsem-lidem-v-nouzi-pane-reichele.html

+6/0
15.1.2016 10:44

J81i88ř53í 19S54v89o50b98o95d18a 9695168103926

Vaše tvrzení, že "uprchlická krize se nás týká tak minimálně, že méně už to snad být ani nemůže," je názorným dokladem toho, že Vaše schopnost vnímat realitu, je značně omezená.

A co se týče toho našeho "odmítání pomoci":

Když Česká republika vstupovala do Evropské unie, tak si západní země v čele s Německem vymohly omezení svého pracovního trhu pro občany nových členských zemí na dlouhých sedm let. Západní politici dokonce hovořili takto, cituji: "Musíme chránit svůj pracovní trh před hordou nekvalifikované pracovní síly z Východu". Fakticky tak porušili principy, na nichž má být EU založena. Rakousko a Německo otevřelo své pracovní trhy pro občany nových členských zemí až 1. května roku 2011. Německo se děsilo toho, že na jeho pracovní trh vtrhne až sto osmdesát tisíc Slováků, Čechů, Poláků a Maďarů.

A nyní kvůli naprosto konkrétním krokům vrcholné politické reprezentace EU během jediného roku jen Německo na své území s klidem vpustilo milion sto tisíc lidí, o nichž vůbec nic neví.

Vidíte ten fatální rozpor? A nejenom to. Politici EU (v čele s Německem) chtějí onen problém, který sami způsobili, rovnoměrně rozdistribuovat do všech členských zemí EU prostřednictvím povinných kvót. Nejenže jde o snahu direktivním příkazem vymáhat solidaritu, ale navíc jde o nepřijatelný zásah do národních kompetencí členských států.

Je opravdu zajímavé, že prakticky všichni příznivci muslimské migrace do Evropy vykazují zároveň nějakou formu odporu či dokonce nenávisti k vlastní zemi a národu.

Vy dokonce nejste schopen udržet ani logickou stavbu svých myšlenek, viz například tento Váš výrok: "Ano, Nacisti nám hrozně ublížili. Ale v čem přesně jsme lepší, když hrozně ublížíme my jim?"

Jste vůbec schopen pochopit, co jste napsal?

K Vašemu článku dokonale sedí fakt, že jste si jaké své motto vybral Hitlerovo heslo "Můj boj".

+17/−1
15.1.2016 9:52
Foto

J21a96n 90P20u76n13í26k 21R39e14i24c76h67e78l 3907508850594

Pane Svobodo, začnu obhajobou svého Vámi citovaného tvrzení, použiji s drobnými úpravami "CTRL C a CTRL V", protože jsem toto už níže v diskuzi vysvětloval:

"Proč jsem napsal to, co jste právě citoval? No proto, že pokud nás, tedy ČR, srovnám s ostatními zeměmi, tak se nás opravdu týká minimálně.

Nebo nás dáváte na roveň Itálii, Francii, Německu, Británii, Řecku? Máte pocit, že jsme na tom s uprchlíky stejně jako oni? Nebo alespoň PŘIBLIŽNĚ jako oni?"

Moje schopnost vnímat realitu je úměrná mým kognitivním schopnostem a pokud jsem se naposledy díval, byly u nás stovky, možná tisícovky uprchlíků, zatímco jinde statisíce: https://www.google.cz/search?q=immigrant+statistics+germany+2015&num=100&newwindow=1&safe=off&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiii43Yp6zKAhUHPRoKHdRRCVoQsAQIKA&biw=2560&bih=955#imgrc=_

Najděte mi prosím v těch grafech nějaký s Českou republikou a pošlete mi odkaz. :)

Co se týče vstupu ČR do EU a strachu západních zemí z naší levné pracovní síly, tak máte pravdu. A jsou to tytéž země, které dnes s radostí naší pracovní sílu využívají, viz fabriky na Plzeňsku.

Ano není to fér, že se nás báli a imigranty vzali bez ptaní. Vidím v tom rozpor, i když ne fatální a uznávám, že pomoci ano, ale jak komu a především těm, co to potřebují, což lze jen těžko posoudit. Souhlasím s Vámi i v tom, že zatímco my jsme se do Německa bůhvíjak nehrnuli a přesto nás odmítali, tak imigranti do Německa směřují cíleně, protože mají za to, že se tam budou mít lépe. Respektive NEJlépe. Není to tedy hlavně jejich boj o přežití, ale motivace ekonomickým prospěchem, co mi kazí chuť jim pomáhat.

A jak jsem psal už v diskuzi níže, jedna věc je říci "NE, ale..." a navrhnout jiné řešení a druhá věc je říct "NE." a zabouchnout dveře. A je to ta druhá varianta, co mi vadí a co zmiňuji ve svém článku. Můj boj, je za ta řešení, za hledání východisek, kompromisů a pozitivního přístupu, v moři negace a negativismu. TO je můj boj. :)

+1/0
15.1.2016 18:35
Foto

J70a45n 46P92u55n89í73k 18R33e55i47c97h78e67l 3807488150704

A nevykazuji formu odporu nebo nenávisti vůči vlastní zemi. Naopak, snažím se jí svým vlastním příkladem, snažením a konáním dělat lepší. To, že kriticky zhodnotím obecné chování našeho národa a najdu prostor pro zlepšení přece neznamená, že ho aktivně nemám rád a cítím k němu odpor, nebo nenávist. K vlastnímu dítěti taky nemáte odpor a nenávist a přesto ho vychováváte nejenom pozitivním příkladem, ale i kritikou, nebo se mýlím? :)

Neházejte tedy na mně odpor a nenávist k vlasti, vím, že jste mluvil obecně o "takových jako já" a né o mně konkrétně, takže si to neberu osobně a věřím, že Vám vysvětlení za mou osobu postačí, že pochopíte mou výchozí pozici. :)

Že nejsem schopen udržet logickou stavbu mých myšlenek? Uvedu Vás do konstrukce své logiky, třeba se mýlím a vyvedete mne z omylu. ;)

Je podle Vás správný zákon "oko za oko, zub za zub"? Pokud ano, na uvedeném příkladu by se z nás stali titíž Nacisti, protože bychom jim oplatili taky koncentráky, diktaturou, útlakem a hrůzovládou. Nebyli bychom tedy lepší, logicky.

Pokud "oko za oko" podle Vás není správný přístup, tak to znamená, že bychom měli a mohli být lepší než oni. Že oni nám sice vypíchnou oko a vyrazí zub, ale my si můžeme najít jiný, pro obě strany výhodnější formu odplaty, pokud nad nimi získáme navrch.

Moje logika se tedy opírá o to, že pokud nechci být stejný jako můj nepřítel, mám volbu být lepší. A nebo horší.

Uvědomuji si tedy velice dobře, co jsem napsal. Chápu, že to ne každý pochopí, jak vidím i v této diskuzi - nemyslím teď pouze tu naší, ale tu obecnou. :)

A "Je suis" i "mein kampf" jsou použil v kontextu zemí a (a)sociálního chování té části národa, kterou vidím. Všichni byli "Charlie" a "Paris" a já nevím co.

Kdo je dneska "Istanbul"?

Snažit se pracovat v kontextu a určité hloubce, nebýt pouze pohodlně povrchní, i to je můj boj. A věřte mi, že je těžký. ;) :)

+1/0
15.1.2016 18:49

D18a29n51a 57T44e52n84z38l41e86r 5210592575203

"Jak nastavit modus operandi vůči uprchlíkům, protože se můžeme učit od těch, kteří tento problém už nějakou dobu řeší."

Ano, včera poslal starosta Landshutu plný autobus "hostů" a nechal je vysypat před kanzleramtem s tím, že si je madam pozvala, tak ať se o ně postará, Landshut je plný a neví,kam s nimi.

TAKHLE se to řeší. Berte si z toho ponaučení, příště to nebude Kanzleramt v Berlíně, příště to budou okolní státy.

+16/−1
15.1.2016 8:16

J58a97n 69C62h10r65á16s27t12e53k 7576781232593

R^ Jo.

0/0
15.1.2016 8:27
Foto

J45a43n 38P61u18n82í31k 43R12e35i91c61h63e24l 3137628580744

Jsem si toho vědom, již za 10 nebo 9 dní dorazí první autobus(y) s uprchlíky do zařízení u Jihlavy.

Jenže akce pana starosty s jedním autobusem uprchlíků je opět pouze mediální špička, je to exces, který média milují a na kterých žijí.

Tím modem operandi jsem myslel to denní fungování, to, o kterém ze z titulků na hlavních stranách nedočteme. ;)

Ono by se moc výtisků neprodalo, kdyby tam byly zprávy typu "Dneska nic zásadního, všichni v pohodě." ;) :D

Každopádně - i tím poukazem na nešťastného pana starostu se můžeme poučit, přece. ;) Nepřetížit regiony v rámci země, kupříkladu. Můžeme sledovat co se Němcům povedlo a co ne a pokusit se napodobit to dobré a vyvarovat se toho zlého.

Já vím, už zase sluníčkařím, omlouvám se. :D

+1/0
15.1.2016 17:24

D45a87n98a 19T14e79n82z97l53e15r 5750932775303

Kdyby to bylo jen jedno jediné zařízení u Jihlavy... jenže u toho nezůstane. Podívejte se, jak to vypadá v Bavorsku už dnes a máte solidní obrázek, jak to u vás bude vypadat zítra. A vy, vy za to jste morálně zodpovědný.

Včera byl v televizi delší pořad, ve kterém se snažili novináři vymluvit, jak je to možné, že nám celých pár prvních dní po novém roce lhali. Všichni novináři tam přiznali, že se bojí psát, jak se věci mají, protože by je okamžitě takoví jako vy označili za nacisty.

Proto je to vaše "otevřu noviny a nic se neděje" nestydatým výsměchem.

+1/0
15.1.2016 18:49
Foto

K91a48r93e13l 34B13o76h35á75č56e72k 1761117466514

Nepodepsal bych se pod vše...ale pod zásadní myšlenky ano :) R^

+3/0
15.1.2016 7:35
Foto

J13a64n 52P77u21n89í23k 50R40e62i54c63h64e76l 3557488330144

Děkuji! :) Myslím si, že pokud bychom se pobavili nad spornými body, že bychom určitě našli shodu i v nich, viz některé moje konverzace níže. Každopádně děkuji za Vaší podporu! :)

+2/0
15.1.2016 17:25

J98o22s68e20f 78N58o81v48á68k 5411366415134

to je zas "solární" výplod,

lituju že jsem to dočetl do konce

+5/−2
15.1.2016 6:44

J43a41n 94C87h62r96á81s86t17e51k 7176411582693

Vy jste hlavně neskutečný pozér, sociálně nevyzrálý člověk a myslím si, že nemáte na to, abyste mluvil (psal) takto k širší veřejnosti.

A k těm způsobům vyjadřování - inu předvedl jste se též.Rv

+10/−5
15.1.2016 6:16

O47n98d79ř37e32j 67N76ý87č 6768405337153

Nikoliv pan autor ale vy jste se krásně předvedl. Přesně o takových jako jste vy je začátek blogu.

+6/−4
15.1.2016 6:42

J70a38n 52C57h85r19á37s29t22e68k 7756241572653

Je to Váš názor, já Vám ho neberu. Jenom bych rád věděl, proč si myslíte, že ten začátek blogu je "o takových jako jste vy"?

+2/−3
15.1.2016 6:47
Foto

T45o96m57á15š 37Š61k18v21r81n68a 3418196680634

Protože se v tom poznal a zřejmě z toho měl natolik špatný pocit, že to hned hodil na "takového, jako jste vy" :-)

+2/−3
15.1.2016 10:19
Foto

T25o65m11á70š 82Š90k67v39r39n30a 3418796210454

Jediný možný vztah autora (a podobně smýšlejícím) k vlastnostem, jako je morálka, slušnost, etika apod. je ten, že jich má plná ústa a že vyžaduje, aby jich bylo používáno jen vůči němu. Pokud mu někdo dá najevo, že by i on měl používat vůči druhým, cítí se dotčen, ne-li přímo uražen - a pak vznikají výplody, jako je tento článek.

+4/−3
15.1.2016 9:05

J11a71n 84C31h70r85á69s29t82e48k 7786241922873

Přesně tak! Navíc v článku peskuje kdekoho za údajné vulgarity, ale sám je sprostý ve svém písemném projevu mnohem víc, jak ten pomyslný dlaždič.

Všem dlaždičům se omlouvám, vím, že jsou to slušní a pracovití lidé. Oni jo.

+5/−4
15.1.2016 9:15
Foto

J69a21n 48P27u55n22í62k 21R97e91i32c88h36e16l 3767258340264

Můžete mi pane Chrástku uvést konkrétní příklady, kdy jsem byl ve svém písemném projevu sprostý víc, než pomyslný dlaždič?

Pokud se podíváte na mé blogy a další písemné projevy, tak ano, občas vulgarismy použiju a i na to dopředu upozorním v titulku.

Občasný vulgarismus a hulvátské vyjadřování, dehonestace a zesměšňování v diskuzích jsou dvě různé věci. A paušalizovat že sám jsem sprostý - to Vám opravdu přijde v pořádku, opravdu si myslíte, že ve většině svého písemného projevu jsem sprostý?

+3/0
15.1.2016 15:33

J25a17n 48C96h46r69á32s97t44e41k 7266321552893

Vy jste si, pane Reichle, svůj blog po napsání nepřečetl, alespoň jednou? Zkuste to, určitě tam najdete to, co druhým v úvodu vyčítáte. Nebudu to tady citovat, byl bych smazán.

+2/−3
15.1.2016 16:02
Foto

J13a97n 27P89u12n85í67k 57R34e13i79c62h41e43l 3787928130574

Odpovědět na otázku otázkou je způsob, jak se nikam nedostat, přesto Vám odpovím, ano četl.

Citujte, pokud jsem nebyl smazán já, nebudete ani Vy, můžete uvést odkaz na zdroj, případně citovat větu s vynecháním problematického slova...

Můžete být buď potentním diskutujícím, nebo naopak. :) Vaše reakce zatím Bůhvíjak schopná nebyla.

+3/0
15.1.2016 16:41

J32a62n 17C54h90r32á50s25t28e21k 7796451882513

Ne, nebudu citovat Vaše hrubosti, tady je nepsaná zásada, že co si může dovolit autor blogu, to už ne diskutér.

Nevadí mi, že nepovažujete moji reakci za "schopnou", je to Váš názor, já ho respektuji, i když s tím nesouhlasím.

Prostě vyčítáte jiným v článku to, co sám s radostí a chutí děláte.

+1/−3
15.1.2016 16:49
Foto

J12a29n 90P18u26n73í39k 66R67e89i14c68h43e14l 3367538150404

Protože odmítáte doložit Vaše tvrzení, prohlašuji že lžete, dokud neprokážete opak.

+3/0
15.1.2016 17:36

J82a93n 68C48h44r21á74s76t73e83k 7746861212453

Klidně si prohlašujte, co chcete, je to naprosto nedůležité a irelevantní. Každý má možnost si Váš článek přečíst a najít to tam.

0/−3
15.1.2016 17:49
Foto

P60a76v43e50l 34M62a28c72h90a64č71e12k 5841562283

K prohlášení autora se připojuji.

+2/0
15.1.2016 18:16
Foto

J24a71n 23P79u95n51í29k 13R66e17i25c41h51e89l 3647798550544

Pane Škvrno, citujte mi prosím, kde přesně se cítím dotčen či uražen tím, že bych i já měl být slušný, morální a etický vůči druhým.

Obávám se, že jste zcela nepochopil jak můj výplod, tak důvody mého rozčarování.

A s dovolením - citujte mi prosím i tu část, kde vyžaduji aby bylo slušného chování používáno jen vůči mně, protože i to považuji za lež.

Pokud se podíváte na mé odpovědi v diskuzích, kde přesně dělám to, z čeho mne zde obviňujete?

+3/0
15.1.2016 15:25

J53a90r10a 63R11a89n85k 1671916389951

Ziju v kanadskem zapadakove, mame tady nejkrasnejsi trail, na ktery se sjizdi z cele zemekoule, tak jako na spanelske Camino, jsou zde vetsinou fajn lidi a pokud by zde nekdo minil stvat proti druhym z cirkevnich duvodu, nemel by sanci. To byl na pocatku jeden z duvodu, proc sem prichazeli. Na zacatku se mozna mezi sebou vrazdili, mozna, ze se snazili zlikvidovat i puvodni obyvatelstvo, ale casem vyspeli, byli vzdelani a rekli si, ze jsme vsichni jako jeden ostrov, nikdo neni sam....tak jak to kdysi ve stredoveku rekl John Donne.

+3/−9
15.1.2016 3:25

J46a59r63a 56R62a12n69k 1941906689251

A mate karmuR^

+2/−9
15.1.2016 3:39
Foto

J57i20ř36í 34H92e21r38m18á21n18e27k 4576922562630

Nikdo zde na nikoho z církevních nebo lépe náboženských důvodů neštve.

Ale, předpokladem je, aby to náboženství bylo tiché, klidné a pokojné a vzývalo své Bohy nebo svého Boha v míru.

To ovšem Islám ani náhodou nečiní. Je to náboženství rozpínavé, které se snaží ovládnout svět.

Což jeho příznivci otevřeně deklarují.

+15/0
15.1.2016 7:13

J22a80r36a 22R13a23n33k 1661166529681

Jiri, tady uz brzy budou 2 miliony, jednou jsem na tv videla z Toronta, ze nekde v parku jich par vytahlo koberecky a zadky k nebi, ale vse potichu. Na ostrove mame jednu mesitu, kdysi jsem se s hruzou divala, kdyz stavba zacala, dnes na ni vubec nemyslim a pokud ano, tak mne uklidnuje, ze v zakone je i kontrola mesit a tresty za zlocin sireni nenavisti, propagovani a rekrutovani = 5 let a deportace.

0/0
16.1.2016 0:42
Foto

V77l48a29d69i87m85í38r 95K80r73o39u18p78a 8577588801302

Vy jste ještě naivnější, a realitě vzdálená, než jsem si až doposud myslel...8-o

+5/−1
15.1.2016 10:48

J78a87r66a 17R91a50n31k 1431816869551

Proto jsem se svym zivotem spokojena, zkuste to, ono to funguje vice, nez nahanet druhym strach a nic nedelat;-)

+1/0
16.1.2016 0:44

Z91d90e13n82ě64k 24J71a18n48s32a 9318884619210

... paní Jaro ..... to, že v současné době žijete šťastný život v Kanadě, že před ní jste stejně šťastně žila i v dalších třech nádherných zemích VÍ UŽ U NÁS PŮLKA REPUBLIKY. Nemusíte nám proto tuto - zajisté pro Vás úžasnou skutečnost - neustále zdůrazňovat! Anebo je to tak, že by ten ,,úžasnný" život NEBYL TAK ÚŽASNÝ???:-/

+3/0
15.1.2016 14:43

A82n34t13o11n77í62n 31K92o54u77n49o45v76s37k27ý 9848860118408

Mám z toho podobný pocit jako kolega Jansa.

Zní to jako když si někdo nahlas píská, protože se bojí v lese...

+2/0
15.1.2016 14:56

J45a14r76a 89R73a93n17k 1481196589971

Na to je jeden osklivy "noir" vtip, ale ten urcite nemate na mysli;-)

0/0
16.1.2016 0:52

J88a35r54a 33R66a46n30k 1641296649621

Tak jiste, od roku 2009 zde se vsichni zname, dokonce i nektere niky, ktere jsme meli, Vy jste mi nicim v pameti neutkvel, u pana Kroupy vim, ze je skladnik a muze jednou ranou zabit nepritele, ze pouziva zajimava koreni, kdyz vari tata, ale o Vas nic.....;-(

Verte mi, ono se da zit vsude, kde jsou solidni lide, je to pak jednodussi si udelat kruh pratel a ja vetsinou kdyz nekam prijdu a sedi tam samotna osoba, se zeptam, jestli chce byt sama, nebo se mohu pridat.....

A ty zeme kde jsem zila....neni tezke o nich napsat, ze se tam zije dobre. Urcite bych tady trochu fnukala, kdybych zila v Madarsku, nebo Nahornim Karabachu.

0/0
16.1.2016 0:51

D47a22n63i47e87l 85K54o32r61o30u90s 9521564449910

Přemýšlím, jak vás oslovit, abych nedostal avizovanou facku a ponaučení... Jene Puníku!

No, podle mne je to na stejné úrovni - ne-li horší - jako Reichle. Ale to je jedno.

Jedno mi však není, že jsem ztratil pár minut života čtením takového blábolu. Dávat morální ponaučení, tvrdit, že se nás imigrační krize netýká...

Ale jedno ponaučení - byť nepřímé - jsem dostal a přijal! Širokým obloukem se příště vyhnout článku podepsaným Reichel.

Jan Puník.

+8/−3
15.1.2016 2:51



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.