Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

crashtawn

11. 9. 2012 0:42
Windows Phone vs Android

Skvělý článek a nemohu jinak než souhlasit.Omnii jsem také nějaký ten pátek vlastnil a je to skvělý telefon,ALE s LiveID jsem měl také svoje problémy a celkově se mi nelíbí roztroušenost Microsoft služeb a chybějící možnosti systému,které jsou prostě samozřejmostí.Interface WP7ček je neskutečně přehledný a čistý, ale k čemu to, když to nefunguje, že?:) Nyní jsem hrdým vlastníkem Samsungu Galaxy Nexus a brzy doufejme Saumsungu Galaxy S3 a jsem neskutečně spokojený. U Androida jsem strávil doslova desítky hodin, kdy jsem "zkoumal" možnosti systému a nyní mohu hrdě říci, tenhle systém udělá co mu poručíš! Ať už chceš upravit UI celého systému(opravdu celého-ikony,animace,chování)nebo si chceš pohrát s voltáží procesorů či snad upravit gama barevnost displeje,vše co tě napadne jde.Jen je potřeba k tomu nalézt odpovídající aplikaci či ROMku:).Nehledě na sjednocení Google systémů,které využívám téměř všechny a jsem s nimi nadmíru spokojen. Puní, budeš-li mít nějaký dotaz, víš kde mě hledat:)

0 0
možnosti

Astaroth

11. 9. 2012 10:02
Re: Windows Phone vs Android

Ja chci, aby mi telefon fungoval a ne nastavovat napeti na procesoru. Galaxy S3 je pro me nepouzitelny krumpl, protoze to nema klavesnici.

0 0
možnosti

František Matějka

10. 9. 2012 22:54
.

Neberte to, prosím, jako škodolibost, ale už dlouho jsem se při čtení tak nezasmál. Díky a držím palce. :-)

1 0
možnosti

dolch

11. 9. 2012 8:37
Re: .

:-)

0 0
možnosti

Rezza

10. 9. 2012 22:51
Mam obavu...

...ze aby se clovek dostal k obsahu, tak nepomuze ani zadny jiny os, zadny jiny poskytovatel... Proste v CR se k obsahu dostava neuveritelne slozite, nastesti se da najit. Ale v Nokia Music jsem holt musel zalhat, ze jsem Brit. Sice pekna aplikace, ale to radsi podporim 7digital, kteri ze me obcas vola nedelaji (nebo-li kdyz jsem ve VPNce, ktera konci zrovna v UK, tak me posila s mym EU uctem na EU web, ale ten me presmeruje zpet na UK a dokolecka dokola ;-). Nechci klesnout tak hluboko, abych porusoval licence, tak proste hledam obsah, kde nemusim a at si vite co (krasne to bylo nekolikrat receno v clanku).

1 0
možnosti

Astaroth

11. 9. 2012 10:03
Re: Mam obavu...

K obsahu se prece dostava pres utorrent.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik