Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

greybeard-

23. 6. 2012 15:59
Nepochybně máte pravdu,

pouze v jedné věci s vámi nemohu souhlasit. S tou nohou v eskalátoru. Ani náhodou, jakýmkoliv "blbnutím" se nemůže a nesmí stát, aby se tam noha dostala.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

23. 6. 2012 21:07
Re: Nepochybně máte pravdu,

je to stroj a když ten stroj dostatečně poškádlíte, stane se to. Nikdy se nedá vymyslet zabezpečení, aby ho někdo nepřečůral vlastní blbostí. Tak to prostě je.

2 0
možnosti
VJ

negatiff

23. 6. 2012 11:53
Nemím si představit,

že by se 4-leté dítě vydalo "na procházku" do tunelu, notabene když je v něm úplná tma, ale budiž. Co však považuji za téměř nemožné je, že by se dostalo (a to zcela potichu) do kolejiště a odešlo, aniž by si toho kdokoliv všimnul. Nebo jsou někde nově instalovány "vstupy do kolejiště"?

0 0
možnosti
V

villík

23. 6. 2012 10:38
Máte pravdu, ale...

..jel on opravdu mezi vagóny?  ....

0 0
možnosti
PR

Punikator

25. 6. 2012 15:52
Re: Máte pravdu, ale...

Toto je velmi nejednoznačné. Já vycházím z toho, co jsem slyšel, když jsem používal náhradní autobusovou dopravu v době výluky. Následně o tom i ve stejném duchu informovala média, ale nyní už častěji slýchám, že šel tunelem.

Možné jsou obě varianty, já pracuji s tou, kterou jsem slyšel "na místě" od dopraváků. :)

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

23. 6. 2012 10:15
Ad eskalátor,

otce, "bojovného intelektuála", někdejšího moderátora z TV, se mi chtělo, poté, co jsem viděla jeho výstup a video z metra, kopnout do pozadí. Kluka je mi líto. Ale otec s naprostou absencí sebereflexe - on, jako rodič si měl kluka srovnat! on tam byl, a nechal kluka dělat h*vadiny - síla...

8 0
možnosti
AS

viveka

23. 6. 2012 9:52
Ad odškodné.

My jsme schopni, když se praštíme kladivem do prstu, požadovat odškodné na výrobci kladiv, a dostaneme ho, většinou. A pak se hrozně divíme že jaká hloupost že EU zakazuje kladiva.

4 0
možnosti
AS

viveka

23. 6. 2012 9:50
Máte naprostou pravdu.

R^R^R^

3 0
možnosti
KP

Kleknul Pavel

23. 6. 2012 9:50
Označit čtyřletého kluka za debila,

protože někam vleze, může jenom skutečný debil. Rv

6 0
možnosti
PR

Punikator

23. 6. 2012 9:55
Re: Označit čtyřletého kluka za debila,

Psal jsem "chtělo by se říct", míněno "neříkám to". Možná jsem skutečný debil, ale Vy se prosím naučte lépe rozumět psanému slovu a krotit své emoce, příteli. :)

13 0
možnosti

Danny boy

23. 6. 2012 9:45
Moc ty lidi nechápu.

Připadá mi, že první na co myslí, v případě, že se stane někomu z rodiny neštěstí, je to, jak z toho vytřískat co nejvíc peněz. :-(

5 0
možnosti
KP

Kleknul Pavel

23. 6. 2012 10:22
Re: Moc ty lidi nechápu.

Já zase nechápu lidi, kteří první na co myslí v případě, že se stane někomu neštěstí, je přihřát si na tom svoji blogerskou polívčičku a soudit, kárat, moralizovat, přestože o okolnostech události nic neví. Pro autora: ten chlapec byl podle všeho sražen vlakem v tunelu, mezi vagony pravděpodobně vůbec nebyl. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik