Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Punikator

23. 4. 2012 8:23
Oprava častého nedorozumění

Dovolte mi zde znovu připomenout, že můj blog se týkal hlavně těch, kteří volají že "za komunistů bylo lépe"! Nikoliv o lidech kteří šli demonstrovat, i když právě mezi nimi je spousta takových.

Všimnul jsem si v komentářích, že spousta lidí se cítí mým blogem dotčena, někteří právem, ale jiní neprávem! ;) Neházím všechny demonstranty do jednoho pytle a zcela soucítím s těmi, kterým vadí korupce a rozkrádání tohoto státu. Stejně tak jsem nikdy netvrdil, že ten, kdo pracuje rukama pracuje méně, nebo hůře, jak se zde do mě někteří "obuli". Stejně jako by tito manuálně pracující lidé nikdy nenastavili server tak jako já, nebo by nebyli schopní naplánovat datovou infrastrukturu a síťovou topologii, tak bych já - a to říkám otevřeně - nebyl schopen dělat to, co oni, pravděpodobně ani hodinu. Mluvím konkrétně o práci s lopatou a krumpáčem, kterou jsem si zkusil a u které bych zdechl, to říkám upřímně. :-D

Mluvil jsem o motivaci těch, kteří vykřikují, že za komunistů bylo lépe. ;-)

0 0
možnosti

mirni

22. 4. 2012 17:00
mily Jene vy jste tam nebyl - ja ano tak si poctete

http://miroslavnigrin.blog.idnes.cz/c/259027/Nekolik-postrehu-z-Vaclavaku.html

0 0
možnosti

Punikator

23. 4. 2012 8:30
Re: mily Jene vy jste tam nebyl - ja ano tak si poctete

Velice děkuji za konstruktivní příspěvek, a za doplnění toho, co v médiích opravdu znělo jen okrajově. Jak jsem uvedl, na demonstraci jsem nebyl, přestože jsem "tou dobou procházel kolem", tedy konkrétně v 16:30 a to už na náměstí bylo opravdu velmi volno a lidé se rozcházeli.

0 0
možnosti

Béda47

22. 4. 2012 16:37
za komunistů nebylo lépe

Ale dnes je hůře. Stačí jen porovnat situaci třeba v Německu a u nás.Říká se, že nelze porovnávat neporovnatelné ! Ale základní pravidla jsou v Německu a tady prakticky stejná. A tak podpora v nezaměstnanosti tam je kolem 2000 Euro a tady v určitém procentu k dřívějšímu platu. Tam nemají úřady práce ale zprostředkovatelny práce . A také tam mají větší zdanění mezd.Ale není nikdo spokojený ani tam a ani tady. A tak nikdo v Německu nechce znovu do tehdejší DDR a tady nechceme nic, co bylo před rokem 1989. A na to snad není nic špatného. Chceme žít lépe a bez strachu. Již ho bylo dost. Ale u autora mládí a neznalost věcí neomlouvá.

2 0
možnosti

Punikator

22. 4. 2012 22:33
Re: za komunistů nebylo lépe

Strach učí obezřetnosti, je to jeden ze základních instinktů. Žít beze strachu znamená bez starosti, ale v životě se o sebe člověk musí umět postarat - to platí už od dob, kdy běhali naši předci s klacky a kameny. Neomlouvám ani své mládí, ani neznalost nevím čeho, ale z čeho máte strach konkrétně Vy? Žijete si snad hůře nyní, než za komunistů? Máte méně možností kulturního vyžití, hmotných statků, politických voleb? Možná jsem "mladej a blbej", ale přiznám se, že nechápu Vaší narážku na své mládí a neznalost, omlouvám se... :)

0 0
možnosti

Aloren

22. 4. 2012 16:19
Pane,

většina národa se chová slušně, nekrade, pracuje, někde pracuje hodně a za hodně málo peněz, čím si to ti lidé zaslouží ???Lidé jsou zodpovědní, pracují, netunelují, nestýkají se s mafií, nekorumpují...Věřte, že  v politice a hlavně v naší vládě chybí odpovědnost  za své činy, morálka a čest !!!

4 0
možnosti

wopi

22. 4. 2012 16:24
Re: Pane,

kdo ti nakukal tu blbost, že vláda určuje platy??

0 0
možnosti

jarinka

22. 4. 2012 16:10
Kolik jste toho

za Husáka napracoval, Husákovo dítě, že píšete takové hlouposti? Tatíček by vám měl dát pořádných pár facek, když podle vás chodil do práce jen práci předstírat. Modlete se a a děkujte za každodenní chléb lidem ze "šedé pracovní zóny" a vzhlížejte k nim s úctou, jinak vás roznesou na kopytech, vy náfuko.

6 0
možnosti

Yweta

22. 4. 2012 16:29
Re: Kolik jste toho

výstižné, super, Jarinko !

2 0
možnosti

maxikocour

22. 4. 2012 16:01
To snad né

Vy píšete o době, kdy vás matka pouštěla na pupeční sňůře jako draka .!!!To jedině Vás omlouvá.

2 0
možnosti

Punikator

22. 4. 2012 22:47
Re: To snad né

Nikoliv, píši o době, kdy lidé jako Vy vlítnou na náměstí jako vandrák do putyky a myslí si, že mají právo vyřvat si opak toho, co já jsem si odhlasoval. Píši o dnešku a o krátkozrakosti draků jako jste Vy, kteří letí tam, kam zrovna fouká vítr a neuvažují, co tím směrem je. Co se stane, až se stane po čem volají.

Jste nástroj, nástroj moci, milý pane - a soudě dle Vaší konstruktivity příspěvků značně tupý nástroj.

0 0
možnosti

aljavX

22. 4. 2012 15:58
někdo napíše svůj názor, a

hned je tady urážen. Jak typické pro určité spektrum národa  ...

3 0
možnosti

Petrhans7.

22. 4. 2012 16:05
Re: někdo napíše svůj názor, a

K jakému spektru se např. řadíte Vy?

0 0
možnosti

Petrhans7.

22. 4. 2012 15:42
Ideologické naučené

kecy! Bloger má jistě nahuštěnou odéesáckou ideologii, čistě primitivní.

2 0
možnosti

aljavX

22. 4. 2012 15:55
Re: Ideologické naučené

to že nemá názor jako ty, ho řadí k modrým ? To myslíš vážně ?

1 0
možnosti

strycek-Joe Ltd.

22. 4. 2012 15:37
Nemudrujte p.Reichele

vše co jste vymyslel, je patrně pitomost. Musíte začít od nuly a nepokládat se hned za jedničku - to Váš názor diametrálně zkresluje.

3 0
možnosti

Punikator

22. 4. 2012 22:55
Re: Nemudrujte p.Reichele

Patrně pitomost - proč?

Pokládám se za jedničku? Čím?

Názor mám přirozeně subjektivně zkreslen, ale to Vy taky. Na rozdíl od Vás, já ale nad věcí uvažuji a navrhuji alespoň obecná řešení. Udělejte prosím to samé a oponujte mi! ;)

0 0
možnosti

Y.N

22. 4. 2012 15:34
Bóže to je blbost co jste napsal

8-o do práce se už dávno nechodí aby vás bavila, ale uživila....Mám 2 děti, jedno jezdí do práce do Mošnova a má to 17 km a je rádo i za 12000 čistého, druhé jezdí do Ostravy od bydliště vzdálené 25 km za ty samé peníze a já se štráchám po tom českém tankodromu 41 km, naštěstí mám prům.plat a jsme všichni rádi, že vůbec nějakou práci máme, vy jeden chytrolíne!!Se odstěhujte někde jinden patrně hnipete v Praze a pak mudrujte!Za komoušů bylo opravdu lépe a to jsem nevěřila, že si to budu někdy myslet čéče. A rozhodně nejsme nikdo se základním vzděláním, jediný vyučený je manžel a má práci 6km od bydliště a taky relativně dobře placenou, jenže na takovou musíte mít strojní učiliště a praxi.

11 0
možnosti

wopi

22. 4. 2012 16:25
Re: Bóže to je blbost co jste napsal

za komoušů bylo lépe pro nemakačenka bez jakýchkoliv zájmů a kulturních potřeb - prostě pro lůzu

2 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik