Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

L_O_U_S

26. 1. 2012 18:33
V podstatě souhlas

s článkem až na dvě věci:

1. EP je demokraticky volený orgán. Volí si jej sami občané EU.

2. Zisky iniciátorů ACTA by mohly klesnout v případě, že se znovu rozjede černý trh s postaru pálenými CD a DVD. Pokud se ale bude dařit držet ceny nosičů na dnešní nebo ještě nižší úrovni, mohly by na tom produkční společnosti ještě solidně vydělat.

0 0
možnosti
PR

Punikator

26. 1. 2012 20:20
Re: V podstatě souhlas

1) Děkuji uctivě, máte pravdu, chybička se mi vloudila, opravil jsem ji. :)

2) Podle mého zisky iniciátorů ACTA nikdy moc nestoupnou, protože warez komunita je pokud nic, tak flexibilní. :) Mám pocit, že přizpůsobení se nové legislativě probíhá v rámci pravidla "štěstí přeje připraveným" už teď. Už teď jsou podle mě zvažovány možnosti a postupy, z nichž využití kombinace VPN a případné nasazení anonymizačních proxyn v rámci VPN je to nejjednodušší, co mě napadne ihned, takhle "od stolu".

Myslím si, že budoucnost není ve vrácení se ke starým nosičům, ale v bezdrátovém přenosu internetu, kdy bude mít "předplatitel" možnost instantního vyvolání si čehokoliv - muziky, filmu, rozhlasových a TV relací, her... Doma, nebo na cestách... A pokud tohle všechno bude stát pár stovek, tak není co řešit. Piráty zůstanou studenti a sociálně slabí a upřímně? Já jim to přeju... Býval jsem obojí. :-D Klidně připlatím výrobci pět procent jako daň za ně. :)

0 0
možnosti
PS

Chrochtadlo

27. 1. 2012 11:56
Re: V podstatě souhlas

EP ale není moc zákonodárná. Tuto moc má nikým nevolená Evropská komise. 8-oRvEURv

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik