Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nottingham

27. 8. 2010 17:44
Policiste o psovi vedeli

Policiste o psovi vedeli i bez pana, protoze podle clanku na ne stekal v aute pri kontrole. Dle me za smrt psa mohou policiste. Meli zavolat odchytovou sluzbu ci utulek a ti meli psa si vzit a "ubytovat" po dobu nepritomnosti pana na stanici. Samozrejme veskere naklady na "odchyceni a ubytovani" predepsat panovi k nahrade spolecne s pokutou. Pan ridil opily a zaslouzi trest, o tom neni pochyb a policiste by takovych meli pochytat vice, jen by meli obcas pouzit mozek.

0 0
možnosti

Tecumtha

27. 8. 2010 17:49
Re: Policiste o psovi vedeli

rozhodněR^

0 0
možnosti

Gmur

27. 8. 2010 15:10
davam karmu za opravu

to ctim!

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

27. 8. 2010 15:16
Re: davam karmu za opravu

Děkuji a zdravím! :)

0 0
možnosti

Firefanatic

27. 8. 2010 14:45
Druhá strana mince...

Tak mě napadlo... není divné, že chytali ve čtyři ráno? Je to sice jen odvážná spekulace, ale může to vypadat, že na něj ti policajti čekali.

A co se týče opilosti - ve čtyři ráno pravděpodobně byl minimální provoz a 1,4 promile pro někoho nemusí být až tolik, takže to, že takto jel, je sice špatně, ale upřímně - poloslepý zesláblý důchodce v trabantu (bez posilovače brzd) ve městě v půl osmé (děti jdou do školy) je asi nebezpečnější.

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

27. 8. 2010 15:04
Re: Druhá strana mince...

Takhle v noci se chytá právě proto, aby se pochytali opilci, podle mě na pána nečekali. Měl prostě peška.

Poloslepý důchodce je podle mého méně nebezpečný než opilec, protože takový průměrný střízlivý důchodce nemá tendenci bagatelizovat nebezpečí a přeceňovat svoje síly. To už jsou nebezpečnější frajírci se silnými kubaturami ať už pod kapotou nebo mezi dvěma koly.

0 0
možnosti

silný kuřák

27. 8. 2010 13:58
Ten policejní problém

je v tom, že pokud odvracím nějakou škodu či nebezpečí, nemohu způsobit škodu větší než která hrozí. Proto zcela správně opilec při předvádění anebo orgán odstaví auto, aby nepřekáželo. Myslím, že toto jsou dva zcela odlišné případy. Ochmelka byl nalitý, tak pryč s ním ze silnice. To je v pořádku. Ale policisté svou nedbalostí zabili psa, protože už nehrozilo ani nebezpečí, že ožungr pojede dál ani nebyli v časové tísni.

0 0
možnosti

viveka77

27. 8. 2010 14:14
Re: Ten policejní problém

R^

0 0
možnosti

misaviki

27. 8. 2010 13:52
Isabell

Při pročtení diskuze zjišťuji, že diskutující Isabell hodně nesnáší psi a má evidentní radost, že je jeden po smrti. Argumentuje totálními nesmysly, jen aby obhájil, co se stalo. Nu což, každý jsme jiný. Pánové policajti budou pravděpodobně stejného ražení.

0 0
možnosti

Tecumtha

27. 8. 2010 13:55
Re: Isabell

ona hlavně přiznává, že má příbuzné u policie, bůhví jestli to není některý z těch policistů, co je teď vyšetřuje inspekce. A tak kope a kope a kope ........ a blábolí nesmysly.

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

27. 8. 2010 13:52
Omluva

Omlouvám se a dávám některým z vás zapravdu, přečetl jsem si článek teď po poledni a ať už to bylo mojí nepozorností, nebo dodatečnou úpravou článku redaktory, celá kauza je nyní v poněkud jiném světle. Omluvu jsem připojil do blogu, aby byla vidět i novým čtenářům.

Děkuji za pochopení a Vaší oponenturu. :)

0 0
možnosti

Tecumtha

27. 8. 2010 13:56
Re: Omluva

v poho . Nic se nestalo. Jsou tu jiní adepti, kteří se evitentně omluvit nehodlají a nadále ze sebe dělají obhájce policistů.

0 0
možnosti

misaviki

27. 8. 2010 13:40
Nesouhlasím s vámi

Musím s vámi nesouhlasit. Pán jistě řídit opilý neměl, to bez debat. Možná byl na policajty sprostý a hádal se, vyskakoval na ně, co my víme - ale to vše není důvod k tomu, aby mu nedovolili zařídit si odvoz psa z auta, o kterém věděli, že ho v autě má. Kdyby ho např. nechal venku uvázaného u stromu, mohl se tam uškrtit. Kdyby ho nechal venku jen tak, mohl se ztratit nebo vběhnout pod auto. Policie mu psa nedovolila vzít sebou. Proto si řekl, že nechá psa v autě a zavolá domů, ať ho tam vyzvednou - asi bych jednala stejně. Můžeme polemizovat, zda 11 hodin trvající zadržení na stanici bylo nebo nebylo potřeba, kdo a proč to natahoval, to je jedno. Ale policie mu měla umožnit zařídit odvoz psa, protože telefonátem nechtěl ovlivňovat svědky, chtěl jen, aby rodina odvezla psa. Já být těmi policisty, psa mu klidně odvezu domů sama, nebylo by mi to lhostejné.

0 0
možnosti

JCage

27. 8. 2010 13:40
Re: Nesouhlasím s vámi

R^R^R^R^

0 0
možnosti

JCage

27. 8. 2010 13:25
Staci si to predstavit

jste v cele, pykate za to ze jste chlastali pred jizdou. Nu dobra, proti tomu neleze nic rict.

Pritom ovsem vite, ze vam v aute umira pes. Snazite se apelovat na policisty, aby vas aspon nechali zavolat pritelkyni. Policie o psovi vi, pri zadrzeni na ne stekal z auta. Co udelaji? Nic. Smeji se vam do oci. 11 hodin.

A pak tu na diskuzi prijde nejaky hnup a haze vinu na vas.RvRvRv

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

27. 8. 2010 14:15
Re: Staci si to predstavit

Máte pravdu, jsem hňup, nejspíše jsem si nepozorně přečetl článek a tím pádem došel k chybným závěrům. Omlouvám se a souhlasím s Vámi. :)

0 0
možnosti

Katka1

27. 8. 2010 13:21
Re...

A kdyby mu to došlo, co by s tím jako mohl dělat? Uvědomte si, že kdyby se těm policajtům při zadržení začal jakkoli chrout či chovat nestandartně, použíjí "povolené hmaty a chvaty" - česky: dostal by těžkou nakládačku.

0 0
možnosti

Tecumtha

27. 8. 2010 13:22
Re: Re...

R^ hezky jste to níže napsala

0 0
možnosti

Tecumtha

27. 8. 2010 13:14
Policie přiznala, že o psovi v autě věděla.

Dál není co řešit, opilec neopilec- policisté zavinili smrt toho psa, protože ho nechali v autě a neumožnili majiteli psa pustit.

0 0
možnosti

reichel.blog.iDNES.cz

27. 8. 2010 14:17
Re: Policie přiznala, že o psovi v autě věděla.

Já bych si s dovolením zaslovíčkařil a řekl, že policajti smrt toho psa způsobili, zatímco pan opilec jí zavinil. Ale to je banální slovíčkaření, v podstatě s Vámi souhlasím, viz moje omluva. Děkuji za pochopení a oponenturu a přeji hezký den! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik