Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

isabell

20. 8. 2010 23:33
super

R^ sepsal jste to pěkně, ale stejně je to vaše vina ;-D 

Manžel se mnou hraje jinou hru-  za to, že jsem jeho košile pověsila na ramínka po dvou (já vím, hrozná trága, ale když on jich má asi pětkrát víc než vy a skříň máme jen jednu), kdykoliv hází šipku do skříně pro něco na sebe, tak si svá ramínka vyrovná snad s metrem v ruce, aby byly seřazené po centimetru od sebe a zbytek věcí sesune ke straně co to jen jde... a já pak strávím půl hodiny srovnáváním a utlačováním pro změnu jeho věcí ;-)

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

21. 8. 2010 8:15
Re: super

No jo, ale Váš manžel mi jistě dá zapravdu, že jakmile nejsou dodrženy bezpečné odstupy ramínek, tak hrozí podobná tragédie jako pokud nedodržujete bezpečnou vzdálenost na silnici - srážka dvou objektů, při které dojde k pomačkání košile! Horší už je snad jenom hladomor v Jemenu. ;) :)))

Takže přestože objektivně uznávám, že je naše vina VŠECHNO, počínaje rozmazanými víčky, přes nadváhu našich žen až po fakt, že je v noci tma - snažíme se v tomto oceánu naší viny chytit alespoň malého, holého útesu a narafičit tak na vás past, kde by to alespoň zdánlivě mohla jednou být VAŠE vina! ;) :))) Stejně nám to nepomůže, ale to nám nezabrání v tom, to zkusit. ;) :))

0 0
možnosti
P(

papaya (.)(.)

20. 8. 2010 22:09
hezky pěkně !!

tak jestliže se tlemim při čtení vašeho blogu .. může to znamenat jen jediné .. Umí !! ;-DR^;-DR^

P.S. Jo a máte ještě JEDNU vinu .. ode mě ! Kde je vaše původní fotka ve vaně ? ;-O Ať už je zpátky ! ... prosííím ...;-)

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

21. 8. 2010 8:09
Re: hezky pěkně !!

Pošlete mi soukromou zprávou Váš e-mail a já Vám tu fotku pošlu v originále, Vy... Fanynko! :)) Chcete jí podepsat, nebo byste raději otisk mých plných rtů v pravém dolním rohu? :)))))

Určitě ten otisk, protože byste se ještě dlouho smála tomu, jak vypadám se rtěnkou když špulím rty, že? :)))

0 0
možnosti
F

Fanýs

20. 8. 2010 21:37
to znám

Moje žena: "Nemám co na sebe ...  

... a potřebovala bych další šatní skříň."

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik