Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

28. 7. 2010 21:12
Tak to dýško jsem čekala !!!

Jsi fakt dobrej, radši Tě neoslovuju. :-))) Dneska čtu samý vtipný články a to je pohodička. L. ;-)R^

0 0
možnosti
BR

Stobka

28. 7. 2010 10:23
To mi připomnělo vtip z totalitních dob

Pane vrchní noste, noste, a až to bude za tři padesát, tak přestaňte!

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

28. 7. 2010 8:53
dobrý

;-D;-D

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

28. 7. 2010 8:39
Kouzelná dohra

Tak si přátelé představte, že dneska jsem našel na stole od ženy oběd v plastiku pro dva lidi, a dokonce sto korun. Nevím tedy, z kterého kouta kapsy je vylovila, protože vím že sama má málo, ale rozdělila se... No není kouzelná? :))) Asi jí budu muset ale ještě šetrně vysvětlit, že to, že mi došly peníze ještě neznamená, že nemám co žrat. A že moje zážitky tak, jak je popisuji na blogu jsou samozřejmě "mírně dramatizovaná rekonstrukce", rozhodně se nejedná o doslovný přepis toho, co se stalo. :))) Chudák moje holka. :)

0 0
možnosti
KD

SecondWisdom

28. 7. 2010 8:20
Karma

S prodavačkama mám taky problém. Každý si mě pamatuje, takže musím vychovávat. Jakákoliv chyba z jedné či druhé strany je dlouho žehlena, hůře se kupodivu žehlí chyby prodavaček. :-/

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

28. 7. 2010 8:47
Re: Karma

Jako já chápu, že taky nemají lehkej život, ale kam by asi přišla naše firma, kdybych se já takhle choval k našim klientům? :o To by mi ty peníze nepřišly už nikdy... Dokonce jsem schopen tolerovat, pokud vidím prodavačku jednou a není příjemná. Třeba má svoje dny, přítel se s ní rozešel, co já vím. Sice jako na profesionálce by to na ní nebylo vidět, ale budiž. Ovšem když chodím pravidelně do jednoho krámu a jsou tam v permanentním premenstruačním syndromu nebo naopak klimakteriu, tak to by mě škráblo. :)

Pro pražáky doporučuju výbornej kontrast. OMV na D1 směr brno, těsně před sjezdem na jižní spojku - tam je sice tlustej a asi i škaredej chlap, ale je radost k němu chodit. Tam si vždycky jdu pro jednu laskominu a odcházím s plnou náručí zboží, který jsem původně vůbec nechtěl. :))) Ale jsem spokojenej. Oproti tomu OMV na jižní spojce směrem od Barranďáku - tragédie. Tam kolikrát fláknu o pult i tím, co fááákt chci a jdu nasranej jinam.

0 0
možnosti
JB

jeannie.7722

28. 7. 2010 8:18
skvělé

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik