Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

hanzal

28. 7. 2010 9:46
Máte pravdu

Také mě manželka přemluvila na heat, ať tam nechodí sama. Pocity jsem měl podobné. 11 ženských a já, s nadváhou až lehce obézní, kromě manželky by ostatní mohly být nejenom mými dcerami, ale z poloviny i vnučkami, postavy tomu odpovídající. Ale zase je to motivující, chlap se přece před ženskými nezhroutí! A jsem rád, že manželka vytrvala a po první zkušenosti vytrvala a přemluvila mě k dalším návštěvám. Na kondičku je to fajn.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik