Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SecondWisdom

28. 7. 2010 10:46
Nevím

Tak to máte pořád ještě řezníka oproti mě. Já se vždycky bála, ale teď se snad i těším. Ne, to opravdu přeháním. Bezbolestnou dává vždy když dělá něco vrtavějšího či šťouravějšího, ale jenom takovou rychlovku. Ještě stále čekám na první sebemenší bolest. A ano, čtu vaše články zpětně. Zaujal jste ;-D

0 0
možnosti

isabell

23. 7. 2010 9:45
...

;-D krásně sugestivní. Mě nějak strach ze zubaře minul, zato manžel, očkován a nervován maminkou už od mala, se ani při svých dvou metrech a stopěti kilech nestydí u zubařky žádat mou přítomnost u svého křesla. Naposledy mi, při broušení zubů kvůli můstku,  udělal na zápěstí (prsty už mu na žmoulání po předchozích zkušenostech nesvěřuji) tak senzační modřiny, že se mě vlastní matka s vážnou tváří optala, jestli mě ten můj obřík náhodou netýrá ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik