Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

17. 6. 2010 10:35
karma karmovna karmovova!

To jste napsal krásně a víc říci neumím;-D;-D;-D

0 0
možnosti
BR

Stobka

16. 6. 2010 20:29
pěkně napsáno

pobavil jste měR^

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

17. 6. 2010 9:00
Re: pěkně napsáno

Děkuji, to vždycky rád slyším... :)

0 0
možnosti
JD

Janulice78

16. 6. 2010 20:13
jste

mne uplne rozplakal. V pulce jsem se tlemila tak, ze jsem si musela dat voraz.

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

17. 6. 2010 9:00
Re: jste

Super! :) Potom dílko splnilo svůj účel... ;) Přeji krásný den. :)

0 0
možnosti
N

norayellow

16. 6. 2010 19:31
Pekne!

Docetla jsem az do konce (bez problemu) a vyborne jsem se pobavila! Vedi vsechno ti nasi chlupaci, co? Maji nas ocihnute - vsak nas take cely den bedlive pozoruji, ikdyz delaji ze spiR^

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

16. 6. 2010 19:57
Re: Pekne!

Děkuji! :) Pravda - kdyby mohli naši mazlíci mluvit, to by byly příběhy k táborovým ohňům! :)))

0 0
možnosti
P

papaya.

16. 6. 2010 18:29
hm, hm

karmu mýmu páníčkovi dala, to zase jo, ale ani to nedočetla, koza jedna marnivá ... To se hned pozná, kdo nemá doma němou tvář. A tou tváří teď nemyslim jejího páníka, když s ní zrovna významně o něčem animálním mlčí ... To ani nemluvím, teda neštěknu, o tom, že taková .. ts, taková žencká by jistě nesnesla můj kožíšek ve svý posteli a mý tlapky na svým obličeji. A co víc ! Kdybych tam náhodou chtěl vlízt, tak mě skopne a zažene do mýho pelechu...:-/ No ještěže jsem tam kde jsem.... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik