Diskuse

Mé ráno...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

norayellow

8. 6. 2010 23:31
Vyborne napsano!

Vypada to, ze to byl jeden z krasnych dnu. Doufam ze vydrzel az do nociR^

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

9. 6. 2010 8:50
Re: Vyborne napsano!

Byl krásný až do noci, bohužel do pozdní noci. Takže moje dnešní ráno proběhlo ve stylu "hrobové se otevřeli a na tento svět se zvedla stvůra" - pes utekl, žena mi tyká a do práce to dneska nestihnu včas, to vím už teď. :) Chybí mi tak dvě hodiny spánku a podívejte se na mě, jak vypadám... No stydím se. :)) Každopádně děkuji za hezký komentář! :)

0 0
možnosti
P

papaya.

8. 6. 2010 20:43
teda za sebe říkám

že vynikající ;-)R^ Vy prostě psát umíte. Dík, přečetla jsem a pobavilo mě :-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik