Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tacet

18. 5. 2010 20:44
Jasný názor .

Konečně filmová  kritika se  zcela jasným  zdůvodněním  kladů  filmu .  Kupodivu , i  když  je  něco  obsáhlejší, je přehledná,  dobře se čte  a  má  jednoznačný  závěr . Ne  jako  mnohé  kritiky  ,které jsou  bezobsažné a  názorově  rozplizlé .

0 0
možnosti

Punikator

18. 5. 2010 23:09
Re: Jasný názor .

Děkuji. :)

0 0
možnosti

teta1974

18. 5. 2010 17:24
hmm

nechtela jsem na to jit, ale kdyz tohle ctu, asi pujdu

0 0
možnosti

Punikator

18. 5. 2010 17:34
Re: hmm

Děkuji, velmi mě těší, že Vás můj článek zaujal natolik, že si to chcete "prožít na vlastní kůži". :) Doufám, že si k filmu najdete svojí vlastní cestu a že ve Vás zůstane dobrý, i když příjemně rozporuplný pocit tak, jako ve mě. :)

0 0
možnosti

Ježikača

18. 5. 2010 15:26
jdu, navnadil jste mě.

už se chvíli rozhoupávám, ale do Vánoc se mi čekat nechce.

0 0
možnosti

Punikator

18. 5. 2010 17:30
Re: jdu, navnadil jste mě.

Děkuji a nečekejte. :) Čím dříve na to půjdete, tím méně názorů na to uslyšíte a tím lépe se Vám bude "tvořit vlastní pocit". :)

0 0
možnosti

limbursky.blog.idnes.cz

18. 5. 2010 13:47
Zdravím, kolego!

Byl jsem tam také, jen škoda, že jsme se nepotkali (ani s L.O.N., se kterým jsme o sobě věděli, se to nepodařilo; docela bylo nezvykle plno, na to, jak je člověk z kina jinak zvyklý, že? :-))

.

Také jsem uvažoval, že něco k filmu napíšu, ale teď je to zbytečné, napsal jste to úžasně a naprosto s vaším textem souhlasím. V mnohém jste mi ohledně zážitku z filmu, jak se říká, promluvil z duše. Děkuji vám za to.

Zdraví

Richard Limburský

0 0
možnosti

Punikator

18. 5. 2010 13:52
Re: Zdravím, kolego!

Děkuji a také zdravím! :) Možná bychom mohli příště vymyslet, jak si o sobě dát vědět a stavit se třeba následně na nějakou rychlou kávičku a pokec? :) Máte nějaký osvědčený způsob, nebo budeme muset zapojit kreativitu a vymyslet nevymyšlené? :)

0 0
možnosti

Punikator

18. 5. 2010 11:14
Merchandising

Ještě mne napadla jedna věc, která by mohla "Svěrákovcům" vydělat nějaké peníze - merchandising. Opravdu rád bych si koupil třeba modely autíček i s postavičkami a jistě nejsem sám. Samozřejmě 3000,- Kč bych za to asi nedal, ale pokud by se výroba dala "smrsknout" cenově tak, aby na tom všichni byli "dobře", tak si dovedu představit podobnou mánii jako s "kofoláky". :) Nebo voodoo panenkami. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik