Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SYETEY-KOTZOUR

14. 5. 2010 13:35
4 luborka

....zkuste trochu filtrovat myšlenky.....méně vět je někdy více.....působí to jako, když po píšete tak jak Vám to hemží hlavou. Výsledkem je zbytečně malá srozumitelnost a dojem prázdného plácání.

P.S. a neberte to jako osobní útok, není. Jen je tu moc vět na těch pár myšlenek.

0 0
možnosti

Luborka

14. 5. 2010 13:48
Re: 4 luborka

Proberte si to jak potřebujete;-)

0 0
možnosti

Luborka

12. 5. 2010 15:00
Být nějaký........

 A pořád mi uniká smysl věty: „aby byl chlap chlapem musí být promiskuitní“.Když pes štěká vím, že mne nepokouše, protože zrovna štěká, ale dobré je nedráždit, jinak může přestat štěkat a použít zuby, ale také možná pod pohrůžkou násilí zatáhne ocas a uklidní se. Otázkou je, proč štěká? Řekla bych, že v prvé řadě tím poutá na sebe pozornost. No a tato věta ve mně vyvolává stejný dojem- poutání pozornosti.  Přiznejte si, že vám dochází síly, když už jste jednou pozornost upoutal. Potřebujete změnu a upoutávat dál, jiné, to je zřejmě váš smysl života. Dobrá, líbí se Vám. Proč ale chcete, aby to tak cítili i ostatní?(Někdo má, nebo dokonce musí nějaký  být).

 Pokud něco nedokážeme cítit, nelze se beztrestně tvářit, že takoví jsme. Všichni vědí, jací mají být jiní ale brání se být sami sebou. Ve svém důsledku to vyvolává odsudky a ti co soudí jsou pak souzeni.

0 0
možnosti

yapapagaya

12. 5. 2010 17:25
Re: Být nějaký........

pardon, nejsem autor, jen si dovolím vyslovit svůj názor, na základě této diskuse a článku, jak chápu já, že myslel větu ..."aby byl chlap chlapem musí být promiskuitní“. Podle mě tam ještě chybí  ...aby byl chlap chlapem musí být NĚJAKOU DOBU promiskuitní“. Tedy ve smyslu sbírání milostných fíglů, zkušeností a požitků, aby mohl svoji budoucí a jedinou (pro danou chvíli) femme fatale zahrnout tím nejlepším sexuálním komfortem jakého je schopen. Autor bude zacílený na silné a příjemné smyslové vjemy (kdo z nás ne,že ? alespoň někdy ....) a hodlá pro to udělat maximum, řekněme až... do roztrhání vlastního těla :-)) Je ovšem pravda, že sběr dat může probíhat neomezeně dlouho a ochotných pokusných vzorků se najde vždy dost :-)

0 0
možnosti

Luborka

12. 5. 2010 14:43
Čím je chlap chlapem.....

Hezky jste se rozepsal, v některých momentech dokážu souznít, nicméně zásadní je úmysl, s kterým jste článek napsal. Cítím z něho potřebu omlouvat se za své chování. Proč je nutné omlouvat se za to jací jsme?

Píšete, že objektivita nebude předmětem vašeho pohledu na téma, nicméně uvádíte jaký chlap MÁ BÝT, což považuji za základní prvek objektivního vnímání. Pokud chceme vyjádřit subjektivní pohled tak se budeme bavit, o tom co se nám osobně líbí a co ne. Líbí se mi muž (nebo chlap), který je (umí být) sám sebou. Nijak ho nevyvádí z míry, jestli se míjí s tím jaký má být. Mluví v hospodě stejně s kamarádem jako s kamarádkou. Proč dělat rozdíl? Je snad kamarádka něco jiného než kamarád? Mluví stejně doma jako v práci, čím jsou ti lidé jiní?Pokud mluví pořád stejně nemusí si na nic zvykat, je přirozený. To se ženám líbí, protože to koresponduje s úpřímností.

0 0
možnosti

Luborka

12. 5. 2010 13:49
Bude toho víc,

ale začnu otázkou: Co bylo důvodem, že ty tři ženy z první řady, chápající a tolerantní vydržely jenom pět let? Říká se, že do stejné řeky nevstoupíš dvakrát, rozumím tomu tak, že pokud jsme si uvědomili a pochopili, pak neopakujeme to co nás vedlo k nepochopení.

0 0
možnosti

liason

11. 5. 2010 11:06
Tak na rovinu, Honzíku,

komu pak se chceš dostat tím elaborátem do kalhotek??:-P

0 0
možnosti

parnassius

11. 5. 2010 11:07
Re: Tak na rovinu, Honzíku,

;-D;-D, woe....

0 0
možnosti

Gmur

11. 5. 2010 10:41
docela se mi to libilo

pro me je chlap ten, na ktereho se muzu spolehnout a ten,ktery dosrzuje slovo.

To ovsem u me dela i zenu zenou! Pozor!

Jinak si nemylsim, ze zena je nejak biologicky utvorena k tomu aby vychovavala a opatrovala a mela vetsi zodpovednost. Podle mne je to spis opravdu zrale a dospele rozhodnuti plneni povinnosti, ktere se proste musi udelat.

A taky, ze spolecnost tohle od muzu nevyzaduje. Tot vse.

0 0
možnosti

Gmur

11. 5. 2010 10:45
Re: docela se mi to libilo

aby to vyznelo spravne:

Clanek s e mi fakt libi. A vase poznamecky k diskutujicim taky. R^

0 0
možnosti

manilaman

11. 5. 2010 5:22
Vazne dobry clanek

Popsal jste to moc dobre, nektere zkusenosti souhlasi s mymi, vim tedy o cem tu mluvite. Hlavne o tom blbym dobrakovi. Na druhe strane se mi take libi vase motto, ktere jsem dal do konecne praxe, a sice radeji byt sam atd, nez ve dvou atd. To je snad nejlepsi,ale na to musi byt clovek uz ve veku, aby se nebal, ze o neco prijde. Delka clanku je trochu ,.... no vsak vite, ale ja nepatrim k tem strucnym kdyz pisu blogy, takze ode mne kritiku neobdrzite. Hezke. R^

0 0
možnosti

Punikator

11. 5. 2010 8:57
Re: Vazne dobry clanek

Děkuji a držím palce! :) Ono s tím věkem je to podle mně horší - čím je člověk starší, tím víc má co ztratit a tím víc je i "zakořeněnej". Ovšem nakonec člověk zjistí, že se párkrát za život "očistit" od většiny majetku je osvěžující. Nakonec zjistíte, že Vám stačí hezká a pohodlná postel, dva ručníky, kartáček na zuby, stůl, židle, počítač a pár věcí do kuchyně. Místo televize si začnete povídat s lidmi a hledat zábavu sám - nebo půjdete spát už v devět hodin a vyspíte se do růžova... Úklid je pak sakra jednoduchej, protože nemáte tisíce věcí, máte pouze rovné plochy... Najednou je ten život který ho se člověk tak bál poměrně jednoduchej a příjemnej jako valčíček. Kupujete si jenom pár věcí, ale zato dobrejch a drahejch i z malýho příjmu. A nakonec si k sobě pojmete ženu, se kterou si vzájemně sednete a budete tak mít čas se jí věnovat, paráda! ;) Akorát já třeba počítám s tím, že každej můj svazek je na dobu určitou - jak dlouhou nevím, ale určitou. V tom je taky jistá filozofie. :))

0 0
možnosti

čokoláda

10. 5. 2010 23:39
chercher l´homme de ma vie

na chlapa neobvykle dlouhéééééé..:)))..povedené, upřímné a místy přesné..

fakt dobrý

0 0
možnosti

Punikator

11. 5. 2010 8:49
Re: chercher l´homme de ma vie

Já jsem poněkud neobvyklý chlap. ;) :)) A když už nic, tak mám dlouhé alespoň ty články. 3:-)))) A někdy vedení, drátama se na mě nešetřilo. ;) :)

0 0
možnosti

GabrielaB

10. 5. 2010 22:37
..

povedený článek R^

0 0
možnosti

Punikator

11. 5. 2010 8:46
Re: ..

Děkuji... ;-)

0 0
možnosti

permanent

10. 5. 2010 22:31
Tentokrát jsem dočetla až do konce !!!

A docela vážně, kéž by takoví chlapi existovali !!! Nádherně jste popsal "druhé polovičky," jen mám dojem, že jste z jinýho světa !!! Ludmila Odarčenková R^;-)R^

0 0
možnosti

Punikator

11. 5. 2010 8:46
Re: Tentokrát jsem dočetla až do konce !!!

Děkuji, z jiného světa nejsem, ale mám za to, že každé ráno když se probudím tak na mne statečný nový svět čeká. ;) :) Byla by škoda se mu nepřizpůsobit a neužít si to. :) S chováním vůči protějškům je to jako s financemi a výrobky. Můžete chtít něco hned a vzít si půjčku abyste to měla. To je sobeckej přístup, kterej pak budete splácet a budete se muset hooodně snažit. Nebo můžete bejt spokojená s tím co máte a snažit se našetřit, což je výrazně náročnější na vlastní vůli a psychiku, protože nad Vámi nikdo nedrží bič, pouze před sebou vidíte ten cukr. Ve vztahu taky můžete "žít na úvěr" a čerpat energii toho druhého, nebo "spořit" a vkládat svojí energii do něj - a ono se Vám to po čase vrátí, uvidíte. ;) :) A bylo by pro všechny lepší, kdyby tenhle ýzy princip chlapi pochopili a zkusili se podle něho řídit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2457x
Husákovo dítě, chorobnej optimista, příležitostnej salámista, bejvalej metalista, někdy divnej, určitě jinej, ale vždycky svůj. Živím se jako server administrátor, bavím se jako fotograf, výletník, komentátor a šašek.

Seznam rubrik